10.08.20, 10:09

38 Content Communication edukuje dla Hyal-Drop multi

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki Hyal-Drop multi (Bausch Health Poland), w tym działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, influencer marketing oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych.

W ramach działań przeprowadzono akcję #NieMęczIch, której celem było zaprezentowanie manifestu oczu i zwrócenie uwagi na to, jak intensywnie codziennie eksploatowane są oczy. Do współpracy przy akcji zostały zaproszone Anna Mucha i Marcelina Zawadzka, których zadaniem było przez jeden dzień filmowanie swojego życia i codziennych aktywności tylko z perspektywy oczu. Akcja wygenerowała łącznie kilkadziesiąt tysięcy polubień i kilkaset komentarzy.

W ramach działań edukacyjnych, agencja zaplanowała wspólnie z klientem przeprowadzenie akcji „Mój codzienny maraton” z udziałem grupy influencerów. Pomysł na akcję? Budowanie świadomości poprzez zaprezentowanie „Maratonu”, jaki codziennie fundujemy naszym oczom. Maraton biega się co najwyżej raz na kilka miesięcy… a nasze oczy pokonują go codziennie po ekranie komputera, telefonu czy telewizora. Treści związane z tym przekazem pojawiły się na blogach i kanałach społecznościowych twórców.

W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift zaangażowanych zostało kilkudziesięciu twórców, których profile pozwoliły dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców.

Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Hyal-Drop multi, prowadzi regularne działania media relations, poszerzone o współpracę z ekspertami optykami, okulistami i optometrystami. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers, Justyna Spychalska oraz Katarzyna Antczak (digital).

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.