04.08.20, 09:03

IKEA wspiera akcję #NiechZyjePlaneta

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Do akcji „Niech żyje Planeta!”, którą prowadzą serwisy oraz redakcje Ringier Axel Springer Polska dołącza IKEA Retail Polska. Firma wspiera inicjatywę, która namawia Polaków do codziennych działań, które chronią Ziemię. Akcja „Niech żyje Planeta!” jest elementem globalnego programu #ActNow opracowanego przez UN Global Compact, który prowadzi do realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju.

Akcja została uruchomiona w czerwcu i opiera się na podejmowanych przez odbiorców wyzwaniach – konkretnych, łatwych do zapamiętania i wdrożenia w życiu codziennym. Każdego miesiąca w ramach akcji czytelnicy Onetu zachęcani są do podjęcia innego wyzwania. Miesiąc lipiec poświęcony był oszczędzaniu wody, a wyzwaniem był pięciominutowy prysznic zamiast kąpieli. Ringier Axel Springer Polska jako pierwsza polska firma mediowa dołączyła do globalnej inicjatywy ONZ #ActNow, którą wspiera akcja „Niech Żyje Planeta!”. 

Na potrzeby akcji powstała „zielona” redakcja, składająca się z kilkunastu dziennikarzy. Tworzą oni artykuły, materiały typu explainer oraz wideo. Prezentują w nich jak łatwo można pomóc Ziemi. Oprócz wywiadów z ekspertami pokazują też przykłady zmiany przyzwyczajeń, jak np. oszczędzanie energii, wody czy niemarnowanie żywności.

Akcję wsparła teraz IKEA zostając jej głównym partnerem. „Na wielki sukces składają się drobne czyny. Zdecydowaliśmy się włączyć w kampanię „Niech żyje Planeta” ponieważ wiemy, jak ważne jest promowanie codziennych nawyków przyjaznych dla Ziemi i dla nas samych” – mówi Carolina Garcia Gomez, dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i prezeska IKEA Retail Polska.

W działania akcji #NiechZyjePlaneta zaangażowały się redakcje i serwisy Ringier Axel Springer Polska: m.in. Onet, NOIZZ, Business Insider Polska, Ofeminin, „Fakt”, „Newsweek Polska”, „Komputer Świat”, „Przegląd Sportowy”, „Auto Świat”, „Forbes Polska” i Gratka. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w telewizji, w radiu, w prasie oraz w Internecie, a także w kinach.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.