24.07.20, 12:55
Wybierz instalację ESOLEO i płać mniej za prąd. Kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych
Rozpoczęła się kampania promująca uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO, która ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki obsłudze zapewnianej przez doradców z Grupy Polsat.
Kampania ma zwracać uwagę, jak w prosty i szybki sposób można zadbać o własne finanse. Aktorzy – Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielając się w role sąsiadów, w lekkiej i zabawnej rozmowie w przystępny sposób tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.
Za kreację kampanii na zlecenie Alledo, odpowiedzialna jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję TFP, za postprodukcję Televisor. Autorami scenariusza są: Weronika Zielińska, Paweł Czartoryski, Maciej Ładziński, Józef Dutkiewicz. Lektorem jest Jarosław Łukomski.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze