23.07.20, 17:08

#CzystaPrzyjemnośćGotowania. Streetcom dla Henkla

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Streetcom realizuję kampanie product seeding dla marki Somat. Agencja zaplanowała strategie, przygotowała kreację materiałów oraz odpowiada za przebieg rekrutacji daily influencerów i działania online.

Celem kampanii rekomendacji realizowanej pod hasłem #CzystaPrzyjemnośćGotowania jest szerokie poinformowanie konsumentek o zaletach produktów Somat: tabletek do zmywania Somat Gold oraz tabletek do czyszczenia zmywarek Somat Duo Machine Cleaner. Budowa świadomości benefitów ma opierać się na teście skuteczności produktów i ocenie ich efektów.

Kampania dla marki Somat została podzielona na etapy. Pierwszym z nich jest rekrutacja daily influencerek spośród społeczności Streetcom. Odbyła się ona za pomocą ankiet, w których nie ujawniono nazw produktów i marki. Na pytania odpowiadało 20 tys. kobiet posiadających zmywarki, które generowały buzz online. Po analizie aktywności oraz ocen, preferencji i intencji zakupowych, wybrano 1000 daily influencerek, które otrzymają paczki z produktami Somat do testowania. Dodatkowo będą korzystać z przygotowanych przez agencję materiałów edukacyjnych.

Zasięg kampanii planowany jest na poziomie 2 mln.

Komentarze

Powiązane

23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.