01.07.20, 14:10
Rapujący Marcin Dorociński w kampanii Santander Bank Polska
Ruszyła kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego.
Spot osadzony jest w realiach pandemicznej rzeczywistości, ukazując związane z tym wyzwania. Dorociński nie tylko wciela się we wszystkie role w spocie, ale też rapuje o naszych tęsknotach za normalnością, prezentując możliwości, jakie dają mobilne płatności – BLIK i przelew natychmiastowy w codzienności zdominowanej przez koronawirusa.
Działania reklamowe obejmują, m.in. TV oraz Internet. Spoty emitowane będą w TV od 1 lipca oraz na serwisach VOD. Towarzyszyć im będą działania content marketing i social media oraz promocje w oddziałach banku.
Za koncept strategiczno-kreatywny wykorzystania Marcina Dorocińskiego w komunikacji marki Santander odpowiada agencja Red8 Advertising. Autorem najnowszej reklamy jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Jednocześnie Marcin Dorociński jest twarzą i głosem kampanii usług dla małych i średnich firm – zdalne otwieranie firmy w bankowości internetowej z Kontem Firmowym Godnym Polecenia. Kampania opiera się na haśle przewodnim: „Gdybym był Tobą, założyłbym firmę w Santander internet”. Działania obejmują spoty radiowe w RMF FM z Klasą (RMF FM + RMF Classic); Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio i TOK FM oraz MUZO.FM i ANTYRADIO. Bank przygotował także działania w oddziałach banku oraz w internecie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze