23.06.20, 14:17

Zmiany w organizacji Dentsu Aegis Network Polska. Arkadiusz Kawecki na czele Investment & Commercial

Arkadiusz Kawecki
Fot.: materiały prasowe

Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion Media&Performance. Zmiana ma pozwolić na zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów w oparciu o wynik osiągnięty w tradycyjnych mediach i w digitalu. Zwiększa się też rola i decyzyjność Client Service’u. Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.

Powołanie pionu Media & Performance to naturalna kontynuacja kierunku wyznaczonego dwa lata temu. Grupa posiada pełnię kompetencji marketingowych i doradczych i zamierza uprościć dostęp do nich klientom i zagwarantować im proste oraz skuteczne metody rozliczania rezultatów prac w modelu zintegrowanym. Integracja zespołów dotychczasowych brandów jest kolejnym logicznym działaniem, które przybliża nas do tego celu” – tłumaczy Sławomir Stępniewski, CEO Grupy w Polsce i regionie CEE.

W miejsce struktur dotychczasowych brandów zostają powołane zespoły:

Client Service - to multidyscyplinarny zespół, złożony z poszczególnych teamów klienckich, który utworzą Client Partnerzy i Group Account Directorzy. Zespół ten jest odpowiedzialny za jakościową obsługę, terminowe realizowanie zapytań, merytoryczne wsparcie i partnerską rozmowę w zakresie rozwoju biznesu. Zarządzać nim będzie Izabela Sochacka, jako Client Service Managing Director, która pełniła dotychczas rolę Managing Directora domu mediowego Carat. Wcześniej sprawowała także w Dentsu funkcje Client Partnera oraz Group Account Directora. Sochacka posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów zintegrowanych i w pracy z klientami z wielu branż.

Media Performance - ten zespół będzie odpowiedzialny za procesy szczegółowego planowania i zakupu mediów, w tym realizację kampanii performance. W strukturze zespołu Media Performance działać będzie również DDS - komórka badawczo-analityczna Dentsu. Szef zespołu to Artur Malinowski - Media Performance Director, który jest związany z mediami od ponad dekady. Wcześniej w Grupie Dentsu pełnił rolę dyrektora zarządzającego iProspect i Carat Polska. Sprawował również funkcję New Business & Business Development Directora.

Investment & Commercial - zespół zarządzający negocjacjami z mediamii partnerami. Do Grupy Dentsu Aegis dołączył manager Arkadiusz Kawecki, który od sierpnia stanie na czele zespołu jako Investment & Commercial Director. Arkadiusz Kawecki posiada 24 lata doświadczenia na rynku mediów i przez cały ten okres związany był ze spółkami z grupy WPP. Karierę rozpoczynał w 1995 r. zaczynając jako Media Buyer w domu mediowym The Media Edge (obecnie Wavemaker). Od 2000 r.był odpowiedzialny za negocjacje telewizyjne agencji oraz zarządzanie działem TV. W latach 2004-2007 jako Commercial Director był zaangażowany w aktywne zarządzanie firmą w obszarach new businessu oraz nowych źródeł przychodów. Od 2007 r. do dzisiaj był związany z GroupM. W latach 2007-2016 odpowiadał za negocjacje telewizyjne GroupM, a od listopada 2016 r., jako Commercial Trading Director, zarządzał całym tradingiem GroupM. W 2019 r. sprawował nadzór nad organizacją pierwszej edycji konferencji marketingowo-technologicznej NextM.

New Business - odpowiedzialny za koordynację przetargów i pozyskiwanie nowych kontraktów. Zarządza nim Tomasz Chojnecki jako New Business Director, który jest managerem z ponad 20-letnią historią w Dentsu. Na wczesnym etapie kariery w Grupie rozwijał dział badań, tworzył narzędzia analityczne i optymalizacyjne oraz odpowiadał za negocjacje i warunki współpracy z dostawcami mediów jako dyrektor działu zakupów. W 2004 r. wprowadził na polski rynek dom mediowy Vizeum, którym zarządzał ponad dwa lata, następnie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Carat oraz dyrektora ds. rozwoju Vizeum. Dwa lata temu stworzył zespół analityczny Dentsu Data Services. Przez większą część kariery zawodowej zajmował się rozwojem biznesu oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Z Grupy zdecydowała się odejść Anna Jarosz-Badziak – dotychczasowa Managing Director domu mediowego Vizeum i Beata Dąbrowska – dotychczasowa szefowa zespołu Amplifi.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.