23.06.20, 14:17

Zmiany w organizacji Dentsu Aegis Network Polska. Arkadiusz Kawecki na czele Investment & Commercial

Arkadiusz Kawecki
Fot.: materiały prasowe

Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion Media&Performance. Zmiana ma pozwolić na zaoferowanie nowego podejścia do rozliczania rezultatów w oparciu o wynik osiągnięty w tradycyjnych mediach i w digitalu. Zwiększa się też rola i decyzyjność Client Service’u. Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.

Powołanie pionu Media & Performance to naturalna kontynuacja kierunku wyznaczonego dwa lata temu. Grupa posiada pełnię kompetencji marketingowych i doradczych i zamierza uprościć dostęp do nich klientom i zagwarantować im proste oraz skuteczne metody rozliczania rezultatów prac w modelu zintegrowanym. Integracja zespołów dotychczasowych brandów jest kolejnym logicznym działaniem, które przybliża nas do tego celu” – tłumaczy Sławomir Stępniewski, CEO Grupy w Polsce i regionie CEE.

W miejsce struktur dotychczasowych brandów zostają powołane zespoły:

Client Service - to multidyscyplinarny zespół, złożony z poszczególnych teamów klienckich, który utworzą Client Partnerzy i Group Account Directorzy. Zespół ten jest odpowiedzialny za jakościową obsługę, terminowe realizowanie zapytań, merytoryczne wsparcie i partnerską rozmowę w zakresie rozwoju biznesu. Zarządzać nim będzie Izabela Sochacka, jako Client Service Managing Director, która pełniła dotychczas rolę Managing Directora domu mediowego Carat. Wcześniej sprawowała także w Dentsu funkcje Client Partnera oraz Group Account Directora. Sochacka posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów zintegrowanych i w pracy z klientami z wielu branż.

Media Performance - ten zespół będzie odpowiedzialny za procesy szczegółowego planowania i zakupu mediów, w tym realizację kampanii performance. W strukturze zespołu Media Performance działać będzie również DDS - komórka badawczo-analityczna Dentsu. Szef zespołu to Artur Malinowski - Media Performance Director, który jest związany z mediami od ponad dekady. Wcześniej w Grupie Dentsu pełnił rolę dyrektora zarządzającego iProspect i Carat Polska. Sprawował również funkcję New Business & Business Development Directora.

Investment & Commercial - zespół zarządzający negocjacjami z mediamii partnerami. Do Grupy Dentsu Aegis dołączył manager Arkadiusz Kawecki, który od sierpnia stanie na czele zespołu jako Investment & Commercial Director. Arkadiusz Kawecki posiada 24 lata doświadczenia na rynku mediów i przez cały ten okres związany był ze spółkami z grupy WPP. Karierę rozpoczynał w 1995 r. zaczynając jako Media Buyer w domu mediowym The Media Edge (obecnie Wavemaker). Od 2000 r.był odpowiedzialny za negocjacje telewizyjne agencji oraz zarządzanie działem TV. W latach 2004-2007 jako Commercial Director był zaangażowany w aktywne zarządzanie firmą w obszarach new businessu oraz nowych źródeł przychodów. Od 2007 r. do dzisiaj był związany z GroupM. W latach 2007-2016 odpowiadał za negocjacje telewizyjne GroupM, a od listopada 2016 r., jako Commercial Trading Director, zarządzał całym tradingiem GroupM. W 2019 r. sprawował nadzór nad organizacją pierwszej edycji konferencji marketingowo-technologicznej NextM.

New Business - odpowiedzialny za koordynację przetargów i pozyskiwanie nowych kontraktów. Zarządza nim Tomasz Chojnecki jako New Business Director, który jest managerem z ponad 20-letnią historią w Dentsu. Na wczesnym etapie kariery w Grupie rozwijał dział badań, tworzył narzędzia analityczne i optymalizacyjne oraz odpowiadał za negocjacje i warunki współpracy z dostawcami mediów jako dyrektor działu zakupów. W 2004 r. wprowadził na polski rynek dom mediowy Vizeum, którym zarządzał ponad dwa lata, następnie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego Carat oraz dyrektora ds. rozwoju Vizeum. Dwa lata temu stworzył zespół analityczny Dentsu Data Services. Przez większą część kariery zawodowej zajmował się rozwojem biznesu oraz pozyskiwaniem nowych klientów.

Z Grupy zdecydowała się odejść Anna Jarosz-Badziak – dotychczasowa Managing Director domu mediowego Vizeum i Beata Dąbrowska – dotychczasowa szefowa zespołu Amplifi.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy