17.06.20, 10:00
Cztery lokalne tytuły w pilotażowej ofercie Biedronki
Biedronka uruchomiła pilotażową sprzedaż tygodników lokalnych w wybranych punktach sprzedaży. Pierwsze wydania trafiły na półki 16 czerwca br. W ramach pilotażu w sklepach sieci Biedronka pojawiły się cztery tytuły: „Tygodnik Podhalański”, „Tygodnik Siedlecki”, „Tygodnik Zamojski” oraz „Nowiny Raciborskie”.
W ramach pilotażu blisko 160 sklepów sieci Biedronka w 75 miejscowościach w Polsce będzie sprzedawać jeden z czterech tygodników lokalnych. Tytuły zostały wybrane do testu po konsultacji ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych, które zrzesza największe lokalne wydawnictwa prasowe w Polsce.
„Cieszę się, że udało nam się spotkać i porozumieć z Biedronką, która była otwarta na rozmowy w sprawie dostępności gazet lokalnych. To ważny krok ze strony tej sieci handlowej. Nasi czytelnicy na pewno to zauważą i będą szukać w jej sklepach swoich ulubionych tytułów lokalnych” – powiedział Ryszard Pajura, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.
„Biedronka oferuje klientom przede wszystkim to, czego poszukują najbardziej, najważniejszych artykułów pierwszej potrzeby – przede wszystkim żywności. Chcemy sprawdzić, czy oferta prasy lokalnej jest dla naszych klientów atrakcyjna – a nie ma do tego lepszej metody niż test sprzedaży. Teraz wszystko znajduje się w rękach klientów, czytelników” – podkreśla Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka .
Sklepy wybrane do pilotażu to placówki znajdujące się na obszarze regularnej dystrybucji wprowadzanych do sprzedaży tygodników lokalnych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze