15.06.20, 17:18

Co z tą wodą? WWF dołącza do projektu CSR Bluecloud Interactive

Logo akcji
Fot.: materiały prasowe

Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem chcą odpowiedzieć WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca br. kwestie dotyczące suszy mają dosłownie „zalać” Interne, dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu Bluecloud Interactive.

Za merytorykę kampanii odpowiada Koalicja Klimatyczna, skupiająca 27 organizacji non profit. Jej koordynatorem jest Dominik Olędzki. Z kolei za wsparcie komunikacyjne i marketingowe, jak również dbałość i rzetelne przedstawienie tematyki rzecznej, zadbała organizacja WWF Polska koordynowana przez Zofię Pawelską. Kampania "Co z tą wodą" rusza 16 czerwca br.

Od strony koncepcyjnej i kreatywnej za kampanię "Co z ta wodą?" odpowiada agencja Bluecloud Interactive w osobach Piotra Nogala i Moniki Donner. Karolina Kowalska z agencji keyPR zaplanowała działania komunikacyjne, a serwis akcji programuje zespół deweloperski HotChili Digital. Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów.

W 2020 r. jest to jeden z największych projektów dotyczących suszy i oszczędzania wody w Polsce.

Komentarze

Powiązane

01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
30.11.22, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Budniak zostanie CEO Casbeg i zastąpi Bartosza Majewskiego
1 stycznia 2023 r., po pięciu latach pracy nad rozwojem Casbeg, Bartosz Majewski – współzałożyciel firmy i dotychczasowy CEO – przekazuje stery w ręce Michała Budniaka, do tej pory pełniącego funkcję Operations Managera w Casbeg.
30.11.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Walk zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo bez charakterystycznego kroczącego mężczyzny
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
29.11.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kamil Syprzak ambasadorem rodziny marki PUMA
Kamil Syprzak, polski szczypiornista i reprezentant Paris Saint-Germain, dołączył do rodziny PUMA jako ambasador marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.