25.05.20, 21:00

15,5 tys. sprzedanych egzemplarzy kwitniowego magazynu Książki. Magazyn do czytania

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Prawie 15,5 tysięcy - tyle sprzedanych egzemplarzy numeru 2/2020 odnotowały „Książki. Magazyn do czytania”. Ten wynik dwumiesięcznik osiągnął dzięki publikacji, m.in. wywiadu z bohaterem okładki, Salmanem Rushdiem oraz kanonu literackiego „Na lepsze jutro” stworzonego przez pisarzy, humanistów i artystów na prośbę redakcji. 

Jak wynika z danych własnych wydawcy, najnowsze wydanie „Książek. Magazynu do czytania” cieszy się dużą popularnością – pomimo zamknięcia licznych punktów sprzedaży prasy w czasie pandemii do rąk czytelników trafi ok. 15,5 tys. tradycyjnych egzemplarzy pisma, dystrybuowanych również w ramach prenumeraty.

„To rewelacyjny rezultat, biorąc pod uwagę trudne okoliczności i to, że wiele osób w obecnej sytuacji ograniczyło swoje wyjścia z domu do niezbędnego minimum. Taki wynik oznacza, że „Książki” mają stałą i nieustraszoną grupę odbiorców, których wirus nie zniechęcił do kontaktu z magazynem” – mówi Barbara Piegdoń-Adamczyk, wydawca magazynu, ,

Szczególną częścią kwietniowego wydania dwumiesięcznika jest „Kanon na lepsze jutro”. To zbiór 25 esejów na temat 25 ważnych dla światowej literatury tytułów przygotowanych przez 25 wybitnych pisarzy, humanistów i artystów, napisanych specjalnie na prośbę redakcji „Książek”. Autorkami i autorami tekstów są m.in.: Maria Janion, Agnieszka Holland, Ryszard Koziołek czy Stefan Chwina. Na liście opisywanych pozycji znajdują się takie dzieła, jak „Czarodziejska góra", „Mistrz i Małgorzata", a nawet „Ogniem i mieczem".

W numerze nie zabrakło również stałego dodatku dla młodszych czytelników „Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych” poświęcony kończącej właśnie 75 lat Pippi Pończoszance, tytułowej postaci cyklu książek szwedzkiej pisarki Astrid Lindgren.
Kwietniowe „Książki. Magazyn do czytania" w cenie 13,99 zł będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy do 30 czerwca br. oraz w serwisie Prenumerata24.pl. Magazyn wspiera kampania promocyjna w prasie, radiu, internecie, a także autopromocja. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej” .

Komentarze

Powiązane

05.12.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 grudnia?
03.12.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 grudnia?
02.12.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 grudnia?
01.12.22, 12:01
| prasa » informacje
Dziecięce czasopisma wydawane przez Media Service Zawada zmieniają właściciela
Story House Egmont będzie teraz polskim wydawcą czasopism „Świnka Peppa”, „Scooby Doo”, „Cartoon Network”, „LOL”, „MiniMini+”, „Cry Babies” oraz „Dino Ranch”. Z kolei Media Service Zawada chce skupić się rynku książkowym.
01.12.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 grudnia?
30.11.22, 16:00
| prasa » informacje
Wydanie specjalne Twojego Stylu o Kobietach w biznesie
1 grudnia br. ukaże się wydanie specjalne „Twojego Stylu – Kobieta w biznesie” (Wydawnictwo Bauer).
30.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 listopada?
29.11.22, 15:00
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra o Bożym Narodzeniu
30 listopada br. ukaże się specjalne wydanie „Tele Tygodnia” poświęcone tradycjom Świąt Bożego Narodzenia i Adwentu.
29.11.22, 14:00
| prasa » ludzie
Monika Tutak-Goll szefową wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia br. szefową marki będzie Monika Tutak-Goll związana z redakcją pisma od 12 lat.
29.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.