22.05.20, 14:30
Najlepsze coś by się zjadło. OSM Piątnica promuje serki w digital & social media
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca br.
Hasło kampanii digitalowej brzmi: „Najlepsze coś by się zjadło”. Tym czymś w przekazie marketingowym ma być właśnie serek homogenizowany z Piątnicy.
W TV dzięki wyrazistej narracji marka zabiera widzów do piątnickiego świata i w oparciu o jego wartości ma budować RTB produktu. Natomiast na polu digital & social media eksploatuje mocniej rozmaite konteksty spożycia serka, czyli różne działania i zajęcia powodujące lekki głód. Kampania w digitalu & social media ma skupiać się także na poszczególnych wariantach produktu, podkreślając ich smakowitość.
Kreację digital & social media przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizowała agencja Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze