29.05.20, 23:18

Michał Krasodomski ambasadorem sportu Grupy Energa

Michał Krasodomski
Fot.: materiały prasowe

Zdobywca tytułów na mistrzostwach świata i Europy, żeglarz z Gdyni Michał Krasodomski dołączył do grona ambasadorów sportu Grupy Energa. 

Michał Krasodomski pływa na jednoosobowej łódce w klasie Laser. Żaglówka ma długość ok. 4 m oraz jeden żagiel o powierzchni nieco ponad 8 m kw. Jak mówi Michał – jest to sport bardzo wymagający fizycznie.

Nowy ambasador Grupy Energa może pochwalić się wieloma osiągnięciami. Na koncie ma, m.in. złoty medal na mistrzostwach Europy do lat 17 i brąz na mistrzostwach świata także do lat 17 (2018), srebro na mistrzostwach Europy do 21 lat (2019) 5. miejsce na mistrzostwach Europy seniorów (2019), a także 5. miejsce na mistrzostwach świata do lat 17 (2019).

Wsparcie utalentowanych i utytułowanych sportowców to jeden z elementów zwiększania rozpoznawalności marki Energa zarówno w Polsce, ale też na świecie. Energa aktywnie angażuje się we wsparcie polskiego sportu. Jest nie tylko sponsorem strategicznym polskiej koszykówki czy głównym sponsorem Ampfutbolu oraz programu Junior Ampfutbol. Współpracuje również z wieloma utytułowanymi zawodnikami indywidualnymi. Do grona ambasadorów Energi należą, m.in. czołowe polskie lekkoatletki: wicemistrzyni świata w rzucie młotem Joanna Fiodorow i mistrzyni Europy w pchnięciu kulą Paulina Guba czy sztangistka, trzykrotna mistrzyni Europy w podnoszeniu ciężarów Joanna Łochowska. Energę reprezentuje medalista mistrzostw świata i Europy zapaśnik Gevorg Sahakyan. Wśród ambasadorów nie brakuje także reprezentantów Polski w koszykówce.

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
27.11.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.