06.05.20, 15:00
Radiofonia zmienia format muzyczny
Studencka Radiofonia (Kraków) prowadzona przez Grupę RMF zmieniła format muzyczny.
Radiofonia do tej pory emitowała program wypełniony głównie muzyką rockową i szeroko rozumianą muzyką alternatywną. Wcześniej na antenie gościli, m.in. tacy wykonawcy jak Red Hot Chili Peppers, Manic Street Preachers, Coldplay, System Of A Down, Florence & The Machine, Mrozu, Artur Rojek, Voo Voo czy Baranovski. Teraz format stacji zmienił się na CHR, a rozgłośnia emituje playlistę z której korzysta, m.in. Radia Gra z Torunia czy Jura z Częstochowy. Układ i kolejność utworów jest identyczna.
Skąd decyzja o zmianie formatu i zastosowanie playlisty? „Uznaliśmy, że w tych niezwykle trudnych czasach, takie rozwiązanie będzie najlepsze” - tłumaczy dla portalmedialny.pl Maciej Brzozowski, Maciej A. Brzozowski, dyrektor public relations Grupy Bauer Media. Jak podkreśla Brzozowski, stacja nie zamierza zmieniać swojej formuły. Nie zmienił się skład zespołu zarządzającego stacją, a Grupa RMF nie ma żadnych innych planów względem rozgłośni oprócz tych, które były do tej pory realizowane.
Po zmianie formatu muzycznego 1 maja br., na oficjalnym FP w serwisie Facebook słuchacze publikują negatywne komentarze po zmianie muzycznego charakteru stacji.
Radiofonia nadaje w Krakowie na 100,5 FM. Właścicielem koncesji jest Fundacja Krakowskiego Radia Akademickiego ŻAK z siedzibą w Krakowie, a za emisję, produkcję i finansowanie programu odpowiada Grupa RMF. W różnych okresach czasu rozgłośnia studencka funkcjonowało pod różnymi nazwami i formułami, m.in. jako Radio Akademickie Kraków, Radio Żak, eX FM, Eska Rock 100,5 FM czy Luzzz FM.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.
Komentarze