23.04.20, 20:00

Wojciech Mann razem z fanami marki Tyskie inspirują

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Marka Tyskie, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że Polacy nie są sami w kwarantannie. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie niezwykłym wsparciem.

Panująca od tygodni pandemia odczuwalna jest na wielu płaszczyznach życia. Czy utrzymywanie relacji w takich warunkach jest możliwe? Marka Tyskie, zapraszając do współpracy Wojciecha Manna, postanowiła udowodnić, że potrafimy to zrobić. Na Facebooku marki pojawiło się wyzwanie płynące od radiowca. Zadaniem było przesyłanie filmów przedstawiających jak odbiorcy radzą sobie w tych niecodziennych warunkach, wzajemnie inspirując się do pozytywnego myślenia i przechodzenia na TY mimo barier.

Dziś mimo różnic łączy nas jedno – chcemy choćby namiastki normalności. Uznaliśmy, że to moment by oddać głos fanom Tyskiego. Polacy, przechodząc na TY pokazują, że umiemy wzajemnie dodawać sobie otuchy. Bardzo się cieszę, że do tych głosów dołączył Wojciech Mann, za którego audycją tęsknimy co piątek pewnie tylko trochę mniej, niż za powrotem do normalności” – mówi Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie.

Przesłane przez konsumentów amatorskie nagrania utworzyły motywujący film. Bijące z niego przesłanie ma dodawać otuchy i wiary, że mimo izolacji nie jesteśmy sami. Kwarantanna, zamykając Polaków w domach, paradoksalnie otworzyła wielu na nowe doświadczenia. Spotkania online stały się pomostem do kontaktu z przyjaciółmi czy rodziną, ale także zawierania nowych znajomości z osobami, z którymi łączą nas wspólne pasje. Aktywność konsumentów ma pokazywać, że idea przechodzenia na „Ty” nie straciła na aktualności. Przeciwnie - nabrała całkiem nowego, wirtualnego wymiaru.

Idea naszego filmu zrodziła się w sumie z analogii w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann… z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro. Tak powstał koncept oddania głosu naszym fanom w tym filmie – wspartych ciepłym komentarzem Wojciecha Manna. Liczymy, że chociaż na chwilę ludzie dzięki temu obrazkowi poczują się „razem” – jest to forma podniesienia na duchu ze strony marki Tyskie. Bo pomimo barier wciąż możemy przechodzić na TY” – dodaje Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Za działania digitalowe i komunikację koncepcji odpowiada Gong, za reżyserię Andiamo, za produkcję Shoot Me, a za działania PR - Tailor Made PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.