23.04.20, 20:00
Wojciech Mann razem z fanami marki Tyskie inspirują
Marka Tyskie, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że Polacy nie są sami w kwarantannie. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności losu Polacy dają radę i są dla siebie niezwykłym wsparciem.
Panująca od tygodni pandemia odczuwalna jest na wielu płaszczyznach życia. Czy utrzymywanie relacji w takich warunkach jest możliwe? Marka Tyskie, zapraszając do współpracy Wojciecha Manna, postanowiła udowodnić, że potrafimy to zrobić. Na Facebooku marki pojawiło się wyzwanie płynące od radiowca. Zadaniem było przesyłanie filmów przedstawiających jak odbiorcy radzą sobie w tych niecodziennych warunkach, wzajemnie inspirując się do pozytywnego myślenia i przechodzenia na TY mimo barier.
„Dziś mimo różnic łączy nas jedno – chcemy choćby namiastki normalności. Uznaliśmy, że to moment by oddać głos fanom Tyskiego. Polacy, przechodząc na TY pokazują, że umiemy wzajemnie dodawać sobie otuchy. Bardzo się cieszę, że do tych głosów dołączył Wojciech Mann, za którego audycją tęsknimy co piątek pewnie tylko trochę mniej, niż za powrotem do normalności” – mówi Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie.
Przesłane przez konsumentów amatorskie nagrania utworzyły motywujący film. Bijące z niego przesłanie ma dodawać otuchy i wiary, że mimo izolacji nie jesteśmy sami. Kwarantanna, zamykając Polaków w domach, paradoksalnie otworzyła wielu na nowe doświadczenia. Spotkania online stały się pomostem do kontaktu z przyjaciółmi czy rodziną, ale także zawierania nowych znajomości z osobami, z którymi łączą nas wspólne pasje. Aktywność konsumentów ma pokazywać, że idea przechodzenia na „Ty” nie straciła na aktualności. Przeciwnie - nabrała całkiem nowego, wirtualnego wymiaru.
„Idea naszego filmu zrodziła się w sumie z analogii w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann… z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro. Tak powstał koncept oddania głosu naszym fanom w tym filmie – wspartych ciepłym komentarzem Wojciecha Manna. Liczymy, że chociaż na chwilę ludzie dzięki temu obrazkowi poczują się „razem” – jest to forma podniesienia na duchu ze strony marki Tyskie. Bo pomimo barier wciąż możemy przechodzić na TY” – dodaje Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Za działania digitalowe i komunikację koncepcji odpowiada Gong, za reżyserię Andiamo, za produkcję Shoot Me, a za działania PR - Tailor Made PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze