29.04.20, 15:00
Jedz mniej, ale smaczniej! Marka Roleski z nowym spotem
Pod hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”, rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe).
W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Kampania ma na celu promowanie posiłków o wyższej jakości, którą można uzyskać wykorzystując sosy produkowane przez firmę Roleski.
Kampania wystartowała 16 kwietnia i potrwa do końca maja br. Działania reklamowe obejmują telewizję i digital. Kreacją zajęła się agencja Opus B.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze