11.04.20, 16:30
Idź do domu, czytaj książki. Wielki billboard w Warszawie
W Warszawie pojawił się billboard sugerujący mieszkańcom aby, jeśli mogą, nie wychodzili z do domu i czytali książki. Te mają pomóc przetrwać trudny czas kwarantanny.
Akcja ma na celu wspierać walkę z koronawirusem i jednocześnie zachęcić mieszkańców do lektury pokazując, że tysiące książek mogą obecnie przeczytać całkowicie za darmo. Badania wskazują, że obecnie po taką formę spędzania czasu sięga coraz więcej osób.
Organizatorami akcji jest Grupa Wydawnicza Foksal, w skład której wchodzą m.in. Wydawnictwo W.A.B, Wilga czy Fox Games. „Wykupionego wcześniej nośnika nie dało się już odwołać, postanowiliśmy więc zrobić z niego dobry użytek. Tych, którzy mogą zostać w domu, zachęcamy do spędzenia czasu z książką” – tłumaczy firma.
Jednocześnie GWF przygotowała szereg aktywności na czas kwarantanny dla czytelniczek i czytelników. W ubiegłym tygodniu ruszyła akcja, m.in. #InternetowyKlubCzytelniczy. Na pierwszych dwóch spotkaniach rozmawiano o „Normalnych Ludziach” Sally Rooney i „Nieznośnej lekkości bytu” – klasyku Milana Kundery.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze