18.04.20, 23:15
Rekordowe wyniki TVP3 i TVP ABC
W czwartek, 9 kwietnia br. najwyższe udziały w ramówce wiosennej uzyskały TVP3 z wynikiem 1,8 proc. oraz TVP ABC z wynikiem 12,1 proc. Jedynka była liderem dnia z udziałami 10,3 proc., a TVP Info uzyskało 6,5 proc. i było najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym (dane: NAM).
TVP3 odnotowała najwyższe udziały tej ramówki w grupie ogólnej i grupach komercyjnych. Wśród najliczniej oglądanych programów znalazły się w grupie 4+ m.in.: transmisja Mszy świętej, którą obejrzało aż 1,4 mln widzów (10,8 proc. udziały), pasma lokalne, które oglądało 295 tys. osób, serial „Korona Królów” z widownią ponad 179 tys. Najpopularniejszy w tym sezonie był program kulinarny „Rączka gotuje”, który przyciągnął 148 tys. widzów, natomiast program informacyjny „Co niesie dzień” z widownią 116 tys. uzyskał najlepszy wynik od kwietnia 2019 r.
9 kwietnia również TVP ABC odnotowało najwyższe udziały w ramówce wiosennej. Rekord ten dotyczy wszystkich analizowanych grup. Wśród najpopularniejszych tego dnia programów w najmłodszej grupie widzów 4-9 lat, znalazły się: „Super Wings” 143 tys. widzów, „Stacyjkowo” 140 tys. osób, „Czytanie przed spaniem, czyli cała Polska czyta dzieciom” 133 tys. widzów.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze