08.04.20, 09:16

Wirtualna Polska przekaże przyłbice do dziesięciu szpitali

Przyłbice od Wirtualnej Polsce
Fot.: materiały prasowe

Wirtualna Polska dołączyła do grona firm wspierających medyków, którzy każdego dnia walczą ze skutkami pandemii. W ramach akcji #PodarujPrzylbiceSzpitalowi tysiąc przyłbic trafi do 10 szpitali jednoimiennych lub przeznaczonych do walki z koronawirusem.

Specjalistyczny sprzęt medyczny i akcesoria ochronne to obecnie kluczowe środki niezbędne do walki z pandemią koronawirusa. Przyłbice w połączeniu z innym sprzętem ochronnym niwelują ryzyko zakażenia się pracowników służb medycznych. 

Wirtualna Polska dołącza do wsparcia i na początek przekaże szpitalom łącznie tysiąc przyłbic medycznych zakupionych na koszt firmy. Wkrótce znajdą się w 10 ośrodkach ulokowanych, m.in. we Wrocławiu, Grudziądzu, Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Kędzierzynie-Koźlu, Poznaniu czy Elblągu.

Wirtualna Polska aktywnie wspiera walkę z pandemią już od kilku tygodni. W ramach akcji #WspieramSzpitale pośredniczymy w wymianie kontaktów i potrzeb. Udostępniamy informacje o zapotrzebowaniu poszczególnych szpitali, by każdy, kto tylko może, mógł włączyć się w pomoc. Teraz sami dołączamy do działań i przekazujemy tysiąc przyłbic do 10 szpitali. Doceniamy wysiłek całego personelu medycznego, jaki każdego dnia wkłada w opiekę nad nami i naszymi najbliższymi. Mamy nadzieję, że dodatkowe przyłbice pomogą im samym zachować bezpieczeństwo” – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Przyłbice od Wirtualnej Polski zostaną przekazane w ramach akcji #PodarujPrzylbiceSzpitalowi. Jej celem jest pomoc publicznym placówkom medycznym i służbom mundurowym w zapewnieniu im przyłbic ochronnych niezbędnych podczas walki z COVID-19. Akcja działa w serwisie Facebook. Przyłbice od WP wyprodukowała firma Top Design z Gdańska.

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 13:23
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup? Kampania online DPD Polska tle skierowana do Zetek
DPD Polska ruszyło z kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która skierowana jest przede wszystkim do młodego pokolenia tzw. Zetek. Działania prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja br.
22.05.24, 11:56
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lampasiak ponownie jurorem w Mad Stars
W tym roku Rafał Lampasiak, dyrektor strategiczny, Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group), po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
22.05.24, 06:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: wartośc reklamy online w 2023 r. wyniosła 7,8 mld zł
W 2023 r. rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.
21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy