01.04.20, 09:22
Newsweek i Forbes zyskały nowe aplikacje mobilne
31 marca br. udostępniono nowe aplikacje mobilne Newsweek oraz Forbes, spójne z serwisami oraz ich modelem subskrypcyjnym. Dzięki nowym rozwiązaniom, abonenci mają mieć możliwość wygodnego korzystania z zakupionej subskrypcji zarówno na stronie internetowej, jak i w samej aplikacji.
Dotychczasowe aplikacje mobilne, dostarczane przez firmę zewnętrzną, zostały zamknięte. „Jesteśmy przekonani, że nowe aplikacje poprawią komfort korzystania z naszych serwisów, co w szczególności jest istotne przy korzystaniu z materiałów wideo i audio, m.in. takich możliwości nie dawała poprzednia aplikacja obsługująca nasze serwisy” – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor rozwoju płatnych treści w Ringier Axel Springer Polska.
Rozwiązania technologiczne w nowych aplikacjach Newsweek i Forbes są dostarczane przez RING Publishing. Usługa powstaje w oparciu integrację cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Forbes jak i Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).
Komentarze