05.04.20, 18:00
Insignia odpowieda za komunikację marki Cukier Królewski
Insignia rozpoczęła współpracę z marką Cukier Królewski. Przez co najmniej roka gencja będzie odpowiedzialna za całościową strategię komunikacji w zakresie digital marketingu.
W ramach współpracy z Cukrem Królewskim, zespół agencji zaproponował ewolucyjną strategię komunikacji na 2020 r. Na zaplanowane działania składać się będą m.in.: współpraca z influencerami, prowadzenie komunikacji marki w mediach społecznościowych, zakup i planowanie mediów online, a także tworzenie materiałów video oraz działania CSR.
„(…) Na ten moment mogę zdradzić, że w ramach komunikacji, zaproponowaliśmy rozwiązania, bazujące na bliskich każdemu emocjach i relacjach rodzinnych. Taka narracja buduje istotną dla marki retorykę, jaka ma na celu wzmacniać brand awarness” – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer Insignia.
Okres wspólnych działań z klientem zaplanowany jest od marca do lutego 2021 r. Wykonawca będzie odpowiadał za realizację całości działań w zakresie przygotowanej strategii oraz obsługę kanałów social media.
Komentarze