25.03.20, 17:31

ViacomCBS Networks International Polska rusza z akcjami społecznymi

Logo akcji
Fot.: materiały prasowe

Stacje MTV i Comedy Central w kampanii #RazemNaOdległość promują odpowiedzialność społeczną i zachęcają do wzajemnego wsparcia na odległość w dobie pandemii COVID-19. Z kolei akcja #DzieciakiRazemWdomu wykorzystuje postacie Nickelodeon do promowania zdrowego trybu życia wśród rodzin przebywających w domu.

 

ViacomCBS w Polsce przyłączył się do globalnej kampanii społecznej, która poprzez rozrywkę promuje znaczenie zdrowia psychicznego w dobie pandemii, podkreślając, że konieczność dystansu nie oznacza izolacji społecznej. W ramach akcji #RazemNaOdległość, marki rozrywkowe i młodzieżowe ViacomCBS, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz przy wsparciu gwiazd znanych z programów MTV Polska i Comedy Central Polska, w kreatywny sposób maja promować odpowiedzialność społeczną, zachęcać do pozostania w domu przy jednoczesnym utrzymywaniu relacji społecznych. Mają one podkreślać jak wielkie znaczenie w okresie domowej izolacji ma koncentracja na zdrowiu psychicznym oraz wzajemne wsparcie na odległość.

W akcję zaangażowali się m.in. bohaterowie reality show, „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. „W trosce o zdrowie osób zaangażowanych w realizację programu podjęliśmy decyzję, że zaplanowana na 29 marca premiera 13.sezonu zostanie przesunięta. Dobro naszego zespołu jest nadrzędne, jednak nie chcemy pozostawić sympatyków formatu bez kontaktu z uczestnikami Warsaw Shore” - mówi Daniel Reszka, VP Comedy, Entertainment & Youth Brands.

Ekipa reality show, chcąc zachować kontakt z fanami i wyrazić solidarność z nimi, na swoich profilach w mediach społecznościowych zachęca do pozostania w izolacji i podpowiada, jak można wykorzystać czas spędzony w domu. Wpisy dedykowane akcji opatrzone są specjalnie stworzoną grafiką wykorzystującą hasztag #RazemNaOdległość.

W ramach kampanii stacja MTV postanowiła również przenieść serię „MTV Unplugged” do sieci. 20 marca, na kanale MTV w serwisie YouTube ruszyła specjalna edycja „MTV Unplugged At Home”, która oferuje akustyczne sety muzyków pozostających w domach z powodu globalnej pandemii. W pierwszym filmie raper i zdobywca nagrody Grammy Wyclef Jean, wykonuje swoje hity. Nagrania kolejnych artystów dostępne będą również na profilach stacji na Instagramie i Twitterze.

W kampanii #RazemNaOdległość udział bierze także Comedy Central. Na antenie oraz profilach w mediach społecznościowych emitowane są materiały video, w których wykorzystując popularnych bohaterów seriali, takich jak „Przyjaciele”, czy „Teoria wielkiego podrywu”, stacja zachęca do poddania się kwarantannie i podpowiada kreatywne sposoby spędzania czasu w domu oraz radzeniu sobie z izolacją. W zabawny sposób podkreśla również zalety pracy z domu oraz zachęca do wykorzystania technologii w podtrzymywaniu relacji na odległość.

Równocześnie, grupa kanałów dziecięcych ViacomCBS rusza z akcją #DzieciakiRazemWdomu, której celem jest przekazanie dzieciom i rodzicom porad dotyczących dbania o zdrowie oraz pomysłów na wspólne aktywności podczas pobytu w domu. W kampanii pojawiają się bohaterowie najpopularniejszych seriali i kreskówek z portfolio Nickelodeon i Nick Jr.: “SpongeBob Kanciastoporty”, “Niebezpieczny Henryk” czy “Bąbelkowy świat gupików”. Akcja ma służyć jako źródło informacji dla rodziców oraz kopalnia wiedzy i inspiracji dla dzieci. Akcja obejmuje działania zarówno na antenie, jak i w mediach społecznościowych. Dodatkowo uruchomiona została usługa Noggin, w ramach której zgromadzone zostały kultowe produkcje spod szyldu Nicka Jr., jak „Psi patrol”, czy „Dora poznaje świat”. Z Noggin korzystać mogą użytkownicy Apple TV i w ramach promocji wartościowych treści edukacyjnych przez pierwszy tydzień dostęp do usługi jest darmowy. 

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Cafe Euro Cast online oraz w Polsat Sport 1
Z okazji piłkarskich Mistrzostw Europy redakcja sportowa Polsatu przygotowała nowy format telewizyjno-internetowy. „Cafe Euro Cast” będzie emitowany od 14 czerwca o godz. 9:00 w każdy dzień meczowy i pomeczowy przez cały czas trwania turnieju w Niemczech.
14.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Play i Antenna Entertainment poszerzają współpracę. AXN Spin debiutuje w ofercie Play
Play (marka działająna na polskim rynku telekomunikacyjnym) i Antenna Entertainment (właściciel portfolio AXN) odnowili oraz poszerzyli wieloletnią współpracę.
13.06.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Jak nas widzą. Program Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Polonia
16 czerwca br. na antenie TVP Polonia zadebiutuje program „Jak nas widzą”, której autorką będzie Dorota Wysocka-Schnepf. Gośćmi formatu będą korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni.
13.06.24, 13:34
| telewizja / VOD » informacje
Paulina Chylewska, Patryk Ganiek i Dariusz Szpakowski poprowadzą teleturniej piłkarski Mecz w TVP1
Telewizja Polska z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowała show piłkarski „Mecz – teleturniej piłkarski”, którego gospodarzami będą Paulina Chylewska, Patryk Ganiek oraz Dariusz Szpakowski.
13.06.24, 10:46
| telewizja / VOD » informacje
Studio w kontakcie. Nowość w TVP Polonia
12 czerwca br. o godz. 22:15 w TVP Polonia zadebiutował program publicystyczny „Studio w kontakcie”, w którym każdy telewidz będzie mógł zabrać głos - niezależnie, czy mieszka w Polsce, czy poza granicami kraju.
13.06.24, 09:09
| telewizja / VOD » informacje
KRRiT przedłużyła w końcu koncesję kanału TVN Style
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wniosku spółki TVN i przedłużyła o kolejny okres czasu koncesję dla kanału TVN Style.
13.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Asterix i Obelix w nowym serialu platformy Netflix. Serwis ujawnił kadr z animacji
W 2025 r. na platformie Netflix zadebiutuje pierwszy serial animowany poświęcony przygodom znanych na całym świecie Galów, czyli Astérixa i Obelixa.
12.06.24, 12:01
| telewizja / VOD » informacje
Mecze EURO 2024 w TVP1 i TVP2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1
14 czerwca br. rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w Niemczech. Telewizja Polska pokaże w TVP1 i TVP2 mecze w Naziemnej Telewizji Cyfrowej DVB-T2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1 z możliwością personalizacji odbioru dźwięku przez telewidza z pilota telewizora.
11.06.24, 13:40
| telewizja / VOD » badania rynku
3,6 mln widzów meczu towarzyskiego z Turcją
W poniedziałek, 10 czerwca br. reprezentacja Polski wygrała mecz towarzyski z Turcją. Transmisję spotkania w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności śledziło 4,2 mln widzów.
11.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Kanał TVC zyskał nową oprawę i odświeżone logo
10 czerwca br., Kanał TVC (MWE Networks) pojawił się w odświeżonej oprawie graficznej. To kolejny etap zmian w portfolio grupy MWE Networks, mający na celu zmianę identyfikacji wizualnej zbliżonej do estetyki TVC Super i Antena HD.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.