13.04.20, 18:00

Dbanie Mamy Najlepsze. Tefal promuje generatory pary

Logotypy marek
Fot.: materiały prasowe

Agencja Cape Morris dla marki Tefal opracowała koncept oraz realizuje kampanię generatorów pary. Działania zaadresowano do rodziców noworodków i niemowląt, szczególnie do matek.

W kampanii „Dbanie Mamy Najlepsze” promowane są generatory pary Tefal, a produktem hero kampanii stał się najbardziej zaawansowany generator Pro Express Ultimate [+]. Osią działań kampanii jest specjalna strona internetowa, na której zamieszczone są porady dotyczące higieny oraz pielęgnacji dziecka, a także inspiracje i ciekawostki dla rodziców. Witryna umożliwia także skorzystanie z wyjątkowej promocji przeznaczonej dla nabywców generatorów pary Tefal. Za jej pośrednictwem, po rejestracji paragonu, konsumenci mogą zamówić spersonalizowane kocyki dziecięce, które tworzone są z ubranek ich własnych pociech. Liczba kocyków przygotowywanych w ramach promocji jest ograniczona.

Dodatkowym działaniem w kampanii będzie także specjalna aukcja charytatywna, w której do wylicytowania będzie najbardziej zaawansowany model generatora pary Tefal oraz bonus w postaci możliwości zdobycia spersonalizowanego kocyka. Całkowity dochód z aukcji zostanie przeznaczony na wsparcie podopiecznych Fundacji Instytutu Matki i Dziecka. W ten sposób marka chce podkreślić dbanie i wsparcie dla matek i dzieci borykających się z różnymi problemami zdrowotnymi, pokazując tym samym po raz kolejny, że „dbanie mamy najlepsze”.

Celem kampanii jest budowanie u rodziców pozytywnych skojarzeń z generatorami pary Tefal poprzez podkreślenie ich funkcjonalności i skuteczności w dbaniu o higienicznie czyste tkaniny. Akcja ma także na celu poinformowanie o uzyskaniu pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka oraz wzrost sprzedaży urządzeń. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Radosław Tarczyński przeszedł z Eskimi do Veovee
Na początku kwietnia br. do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński i objąłnowo utworzone stanowisko Businness Development Directora.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy