10.03.20, 08:00
Porozumienie I Love Radio bez Polskiego Radia
Od marca br., porozumienie I Love Radio, zrzeszające nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego, skupiać będzie tylko cztery grupy radiowe: Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF i Grupę ZPR SA. Z porozumienia zdecydowało się wycofać Polskie Radio.
Polskie Radio było członkiem porozumienia I Love Radio od samego początku - od 2017 r. Publiczny nadawca poinformował pod koniec lutego pozostałych członków, że rezygnuje z dalszego uczestnictwa w projekcie i nie będzie brał udziału w kolejnych pracach i przedsięwzięciach.
Pozostałe grupy radiowe zadeklarowały, że porozumienie będzie nadal pracować na rzecz całego rynku radiowego, bez wykluczania jakichkolwiek podmiotów i promować będzie radio jako medium reklamowe w komunikacji z domami mediowymi i reklamodawcami. I Love Radio zadeklarowało, że jest otwarte na ewentualny powrót Polskiego Radia do porozumienia w każdym momencie.
I Love Radio działa od trzech lat na polskim rynku medialnym. Stworzyło go pięć największych grup radiowych, na co dzień konkurujących ze sobą, by promować radio oraz dostarczać wiedzy na temat tego medium.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze