25.02.20, 10:00
Odnowiona formuła i szata graficzna. Relaunch dwutygodnika Tina
26 lutego br. w sprzedaży pojawi się pierwszy numer dwutygodnika „Tina” (Bauer) w odnowionej formule i szacie graficznej.
Począwszy od wydania 5/2020 „Tina” będzie miała, nowe rubryki z poradami, powiększone takie działy jak: moda i kuchnia oraz zmienioną szatę graficzną. Magazyn ma otrzymać bardziej czytelną i przejrzystą strukturę, a nowy sposób prezentacji materiałów oraz komunikacji z czytelniczkami ma sprawić, że „Tina” będzie bardziej nowoczesna, pozostając czasopismem poradniczym najwyższej jakości.
Powiększony dział mody prezentuje najnowsze trendy, zastępując dotychczasowy modułowy układ dużymi, inspiracyjnymi zdjęciami, nie zapominając jednak o praktycznym i poradniczym podejściu, które odbiorcy znajdą w materiałach: „Modowy przewodnik” i „Modowe tak i nie”.
Dział kulinarny zyskał autorską rubrykę „Szef kuchni poleca” z przepisami Grzegorza Zawieruchy, zwycięzcy programu „MasterChef”. Zmienił się także zakres tematyczny rubryki psychologia, która w nowej formule ma być bardziej dopasowany do oczekiwań grupy docelowej i poruszać ważne dla niej tematy dotyczące związków, relacji, rodziny, samorozwoju.
Nowa „Tina” będzie dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 1,99 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,19 zł.
Sprzedaż najnowszego wydania (5/2020) zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, natomiast kolejne wydanie (6/2020) kampanią w radiu RMF FM. Działania marketingowe obejmą również promocję wydań w magazynach Wydawnictwa Bauer. Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował Digit-Art.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze