23.02.20, 15:00
Możesz na nas polegać. PZU rozpoczyna kampanię wizerunkową
PZU rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z listopada 2019 r. Obecna odsłona rozpoczęła się 17 lutego i potrwa do 22 marca br.
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie potrzebują ich klienci. Jednocześnie to podkreślenie obietnicy marki PZU „Możesz na nas polegać” – zobowiązania, na które największy polski ubezpieczyciel wielokrotnie zwracał uwagę w swojej dotychczasowej komunikacji.
Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji TV, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze