17.02.20, 17:47
Nowe czekolady Wawelu Big Milk szeroko promowane
Do portfolio Wawel dołączyła czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także materiały POS.
Najnowszy spot reklamowy ma podkreślać połączenie delikatnie gorzkiej czekolady Wawel, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem inspirowanym lodami Big Milk. Nowości ma wyróżniać dodatkowo atrakcyjny i nowoczesny design opakowań, eksponujący najważniejsze atrybuty smakowe produktu. W nowej komunikacji pojawiają się ponownie Jacek i Maciek, bohaterowie znani z kampanii Wolność Wyboru oraz Kampanii Czekolad Wawel.
Promocję nowości wspiera intensywna kampania – spoty TV w najbardziej zasięgowych stacjach (TVN, Polsat, TVP, a także stacjach tematycznych), szeroko zasięgowe wsparcie digital, czyli komunikacja oparta o display, video, Influencer oraz Social Media marketing, a dodatkowo działania PR i materiały POS. Kampania startuje 17 lutego.
Produkcją spotu zajęło się Studio Produkcyjne Lemon. Za wsparcie PR i działania z Influencerami odpowiada agencja Great Minds, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze