13.02.20, 15:51

Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska w ekipie agencji Insignia

Klaudia Gawłowska oraz Patrycja Gajewska
Fot.: materiały prasowe

Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska objęły stanowiska Social Media Specialist w agencji Insignia. Nowe osoby odpowiadają, m.in. za współtworzenie komunikacji dla Bosch Home oraz Ceramiki Paradyż.

Po niedawnym dołączeniu Katarzyny Mazur, w kierowanym przez Annę Ortman dziale social media doszło do kolejnego powiększenia struktur. O współtworzenie kont klientów agencji zadbają Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska.

Patrycja Gajewska objęła stanowisko Social Media Specialist i jest odpowiedzialna za tworzenie treści w mediach społecznościowych kluczowego klienta agencji, właściciela marki Bosch Home. Gajewska zajmuje się kreatywną obsługą marki w mediach społecznościowych oraz promocją platformy Akademia Smaku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w dziale PR Maspex’u – realizując projekty między innymi dla takich marek jak Lubella, Tymbark, Łowicz i Kubuś. W swojej pracy odpowiadała za projekty edukacyjne skierowane dla dzieci i młodzieży oraz społeczne, mające na celu promowanie świadomego sposobu odżywiania. W swoim portfolio ma również obsługę mediów społecznościowych klientów takich jak TEEKANNE, Braun Health Care czy Vesuna. Z branżą związana jest od 2017 r. Patrycja Gajewska jest absolwentką Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończyła także studia podyplomowe z Komunikacji Korporacyjnej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Dodatkowe umiejętności rozwijała także w CODETE oraz jako wiceprezes ds. operacyjnych w fundacji Kraków Miastem Startupów.

Klaudia Gawłowska także objęła stanowisko Social Media Specialist. Z mediami społecznościowymi w wymiarze profesjonalnym związana jest od 2015 r. Przez niemal trzy lata współpracowała z Agencją Reklamową S4, gdzie odpowiedzialna była za realizacja działań w obrębie influencer relations, social media, public relations oraz wsparcie zespołu agencji w opracowywaniu konceptów kreatywnych dla klientów. Realizowała projekty między innymi dla Panasonic, Remington czy Accenture. Miała także okazję współtworzyć strategię działań na Instagramie oraz Instagram Stories dla Your Kaya. Obecnie dołącza do dedykowanego teamu realizującego działania dla marki Ceramika Paradyż. Głównym obszarem zainteresowań jest tworzenie kreatywnych rozwiązań w obrębie social media Instagram, Instagram Stories oraz tworzenie kreatywnych rozwiązań w obrębie social media. Klaudia jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalizacją Public Relations na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 14:01
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje ofertę wyprzedażową 2024
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.