06.02.20, 14:00
Aleksandra Załęska szefową Działu Audience w Gemius Polska
Aleksandra Załęska objęła nowe stanowisko z początkiem lutego br. w Gemius Polska. Dotychczasowa szefowa działu, Anna Oziębło, będzie zarządzać Zespołem Realizacji Badań Panelowych.
Załęska jako Kierownik Działu Audience będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój badania Gemius/PBI oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Będzie także wspierać klientów Gemius Polska w kwestiach dotyczących pomiaru widowni internetowej.
Aleksandra Załęska jest związana z rynkiem badań od 2010 r. Pracowała, m.in. w TVN S.A., jako Specjalista ds. Badań i Analiz Rynkowych oraz w agencji Content Spot, jako Kierownik ds. Badań i Analiz. Z Gemiusem związana była już wcześniej – wówczas współpracowała z największymi wydawcami na polskim rynku. Jest absolwentką Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
Anna Oziębło zajmie się rozwojem kluczowego dla Gemiusa projektu – jednoźródłowego panelu badawczego. Będzie odpowiadać za rekrutację i utrzymanie panelu oraz za jakość pozyskiwanych danych. Oziębło przez cztery lata zarządzała badaniem Gemius/PBI. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie realizowała badania oglądalności telewizji. Z rynkiem badań związana od 20 lat. Jest absolwentką Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze