07.02.20, 18:31
Skyr z Piątnicy sposobem na krzepę, że hej! Kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica na początku lutego br., rozpoczęła kampanię reklamową jogurtów typu islandzkiego Skyr. Zrealizowane w malowniczych rejonach spoty mają podkreślać naturalny charakter tej przekąski.
W najnowszej kampanii jogurtów typu islandzkiego Piątnica akcentuje ich naturalne pochodzenie, podkreśla znaczenie aktywnych form spędzania wolnego czasu oraz chwil spędzonych wspólnie z bliskimi. W Bohaterowie spotów oddają się ulubionym aktywnościom, takim jak bieganie, jazda na rowerze czy zabawa z dzieckiem, czerpiąc z nich radość. Dzięki temu, że mają przy sobie Skyr w poręcznej formie jogurtu pitnego, nie muszą martwić się o to, że zabraknie im przy tym niezbędnej dawki energii.
Wraz z rozpoczęciem nowej kampanii, Piątnica wprowadziła kolejny, szósty już smak jego pitnej wersji – truskawka-kiwi. Kampania reklamowa jogurtów Skyr pitny i łyżeczkowy rozpoczęła się 3 lutego. Spoty 15” oraz 30” zobaczyć emitowane są w TV, VOD oraz You Tube.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze