09.02.20, 17:00
Oszczędzam ale nie na tym co ważne. ING Bank Śląski zachęca do korzystania z życia
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię oszczędności. Bank zachęca Polaków do korzystania z życia na outdorze w największych miastach.
„Dopingujemy Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieli więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia i pasje czyli to, co naprawdę ważne. Mówimy o tym głośno, stąd nasza obecność w przestrzeni publicznej” - podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Działania OOH są częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która rozpoczęła się 25 grudnia 2019 r. w TV, kinie, Internecie i social mediach. W ramach OOH, bank jest obecny w przestrzeni publicznej wybranych miast na dużym formacie (również przy trasach dojazdowych do dużych ośrodków zimowych), na city lightach, w komunikacji miejskiej oraz w metrze. Za kreację odpowiada agencja Brain.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze