03.01.20, 12:00
Rabat wygląda zza GZYMSIKÓW. Kampania Bonarki z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej
Centrum handlowe Bonarka z Krakowa w nowej kampanii ogłasza początek zimowej wyprzedaży. W głównej roli pojawia się Małgorzata Kożuchowska - wieloletnią ambasadorkę centrum. Reklama została zaprojektowana zgodnie z konceptem „krakowskiej ulicy”.
Postacią centralną kampanii jest Małgorzata Kożuchowska w zimowym looku. Obok niej unoszą się rabaty 40, 50 oraz 60 proc., które czekają na klientów w Bonarce. Uwagę mają zwracać również elementy graficzne związane z teatrem (maski i lornetka teatralna). Odnoszą się one do siedziby teatru KTO, która przez wiele lat znajdowała się przy ulicy Gzymsików.
Integralną częścią kampanii jest hasło „Rabat wygląda zza GZYMSIKÓW”. Jest to rodzaj gry słownej wykorzystującej motywy lokalne. Hasło odnosi się do popularnej w Krakowie ulicy Gzymsików. Informuje jednocześnie, że w sezonie zimowym wysokie rabaty zagoszczą w Bonarce.
Zimowa kampania Bonarki została zaplanowana m.in. na nośniki zewnętrzne OOH. Będzie ją można również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze