23.12.19, 11:00

Business Insider Polska wprowadza cyfrowy Business Insider Magazine

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Business Insider Polska wprowadza nowy projekt redakcyjny – Business Insider Magazine, wydawany w formie cyfrowego magazynu o charakterze premium, w którym mają znaleźć się unikalne i inspirujące treści z różnych obszarów dotyczących biznesu. Magazyn będzie się ukazywać w ostatni weekend każdego miesiąca.

W magazynie mają znaleźć się wywiady, analizy, case-studies, success stories, fragmenty książek, czy gościnne teksty uznanych i cenionych autorów oraz specjalistów ze świata biznesu i nowych technologii. W magazynie mają znaleźć się również tłumaczenia najciekawszych artykułów pochodzących z Business Insider Prime. Każde wydanie będzie otwierać wywiad z cyklu „Leader of now”, który będzie poświęcony ludziom sukcesu, mogącymi pochwalić się osiągnięciami związanymi z innowacjami technologicznymi, oryginalnymi modelami biznesowymi czy działaniami z obszaru działalności CSR.

W Business Insider Magazine chcemy oderwać się od codziennej pogoni za newsem. Zatrzymać na chwilę dłużej. Pozwolić sobie samym, ale przede wszystkim naszym czytelnikom na spokojną i pełniejszą analizę najciekawszych zjawisk otaczającego nas świata biznesu i gospodarki. To w Magazynie mogą pojawić się nieoczywiste pytania i nadzwyczajne odpowiedzi. Ludzie i zjawiska, obserwowane przez naszych dziennikarzy pod niecodziennym kątem. Ukazane niejako na nowo z perspektywy dalekiej od tej, którą narzuca narracja everyday businesss” – mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

Projekt będzie charakteryzować się odróżniającą go od reszty portalu Business Insider Polska oprawą graficzną oraz przypominającą magazyn drukowany formułą i układem treści. Dostęp do magazynu jest darmowy.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 11:52
| internet » informacje
Klub Świadomej Konsumentki. Nowy projekt serwisu WP Kobieta
Redakcja serwisu WP Kobieta uruchamia Klub Świadomej Konsumentki, w którym czytelniczki będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
18.02.24, 12:59
| internet » ludzie
Krzysztof “Chris” Sulenta awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna, awansowała Krzysztofa Sulentę na stanowisko senior music creative.
17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.