19.12.19, 11:00
Katarzyna Mecinska i Tomasz Czajkowski w akcji Szczęśliwego nowego bycia eko od ING
ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię pod hasłem „Szczęśliwego nowego bycia eko”. Do akcji zaproszono influencerów.
„Świąteczne życzenia mają szczególną moc. Dotyczą naszych bliskich i tego, co dla nas naprawdę ważne. Dla ING, i dla wielu z nas, takim tematem jest… ekologia. Dlatego chcemy, żeby nasze życzenia zainspirowały do działań dla dobra naszego i przyszłości naszych dzieci” – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski przygotował listę wskazówek, dzięki którym święta mogą być bardziej ekologiczne. Porady można wykorzystać także na co dzień.
Do akcji ING zaprosił również influencerów: Katarzynę Mecinski - autorkę vloga „Fifty Na Pol” (wielokulturowość, eko rozwiązania z różnych stron świata) oraz Tomasza Czajkowskiego - autora bloga „Magiczny Składnik” (kuchnia w stylu slow, inspiracje zero waste).
Akcja „Szczęśliwego nowego bycia eko” rozpoczęła się 16 grudnia br. W kampanii wykorzystywany jest Internet, media społecznościowe oraz direct marketing. Działania reklamowe przygotowały agencje: Brain, GONG, Mosqi.to.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze