25.11.19, 13:00
Internauci wskażą trasę świątecznych ciężarówek marki Coca-Cola
Coca-Cola po zeszłorocznym eksperymencie, organizuje konkurs w którym internauci wskażą miejsca do których zawitają świąteczne ciężarówki Coca-Coli.
18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Cola wystartował konkurs, w któza rym internauci wybierają lokalizacje w których pojawi się konwój Coca-Coli. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano 60 tys. głosów. W tym roku po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie legendarnego konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania.
1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym zostanie wybranych 10 finałowych miejscowości. 6 grudnia, za pośrednictwem Facebook Live’a zostanie przeprowadzony drugi etap – finałowe miasta będą mieć cztery godziny na ponowne wpisywanie odpowiednich hasztagów w komentarzu. Wyniki będą pokazywane cały czas na żywo, dzięki czemu internauci będą mogli na bieżąco sprawdzać, które miasta wygrywają i jakim stosunkiem głosów. Ciężarówki odwiedzą zwycięskie miasta tuż przed świętami, kolejno: 17. 19. i 21. grudnia.
Konkurs będzie wspierać spot TV zachęcający do głosowania oraz dedykowany display. Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze