25.11.19, 13:00

Internauci wskażą trasę świątecznych ciężarówek marki Coca-Cola

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Coca-Cola po zeszłorocznym eksperymencie, organizuje konkurs w którym internauci wskażą miejsca do których zawitają świąteczne ciężarówki Coca-Coli.

18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Cola wystartował konkurs, w któza rym internauci wybierają lokalizacje w których pojawi się konwój Coca-Coli. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano 60 tys. głosów. W tym roku po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie legendarnego konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania.

1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym zostanie wybranych 10 finałowych miejscowości. 6 grudnia, za pośrednictwem Facebook Live’a zostanie przeprowadzony drugi etap – finałowe miasta będą mieć cztery godziny na ponowne wpisywanie odpowiednich hasztagów w komentarzu. Wyniki będą pokazywane cały czas na żywo, dzięki czemu internauci będą mogli na bieżąco sprawdzać, które miasta wygrywają i jakim stosunkiem głosów. Ciężarówki odwiedzą zwycięskie miasta tuż przed świętami, kolejno: 17. 19. i 21. grudnia.

Konkurs będzie wspierać spot TV zachęcający do głosowania oraz dedykowany display. Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Komentarze

Powiązane

30.05.23, 12:05
| reklama & PR » informacje
Agencja GlobalSM przygotowała identyfikację wizualną Liva Park
GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony internetowej.
30.05.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative wygrywa przetarg marki Škoda
Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku.
29.05.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Vegeta z akcją promocyjną cashback
Marka Vegeta, należąca do firmy Podravka – producenta przypraw i produktów spożywczych, wystartowała z kampanią promocyjną „Gotuj się na oszczędzanie”. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe). 
29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.