21.11.19, 09:10

Pięć Obszarów Strategicznych w Digital publishing. Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę

Logo firmy
Fot.: materiały prasowe

Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę, która ma umożliwić dalszy wzrost w obszarze cyfrowych mediów i technologii. Digital publishing zostanie połączony w pięć Obszarów Strategicznych. Kompetencje technologiczne będą jeszcze mocniej zintegrowane z biznesem.

Od 1 stycznia 2020 r. cyfrowa działalność wydawnicza Ringier Axel Springer Polska zostanie połączona w pięć Obszarów Strategicznych: Onet, Serwisy Wertykalne, Treści Płatne, E-commerce i RING Publishing. Każdy Obszar będzie prowadzony przez Dyrektora Zarządzającego powołanego z dotychczasowych struktur organizacji. Obszar Prasy będzie w dalszym ciągu zarządzany przez Dyrektora Generalnego Portfolio Prasowego.

Dyrektorzy Zarządzający podlegają członkom Zarządu Ringier Axel Springer Polska, którzy będą odpowiadać za następujące Obszary Strategiczne: Mark Dekan, Prezes Zarządu, nadzoruje rozwój technologiczny, w tym segment RING Publishing, jak również obszar Prasy. Aleksander Kutela, Wiceprezes Zarządu i Jovan Protic, COO, będą wspólnie zarządzać obszarami: Onetu, Serwisów Wertykalnych, Treści Płatnych oraz działalnością biura reklamy Spółki. Krzysztof Stopa, CFO, jest odpowiedzialny za finanse i funkcjonowanie działu prawnego Ringier Axel Springer Polska.

Nowo powołani Dyrektorzy Zarządzający będą odpowiedzialni za przygotowanie i realizację strategii oraz wyznaczenie priorytetów dla poszczególnych Obszarów Strategicznych. Będą oni również zarządzać rozwojem technologicznym oraz markami wchodzącymi w skład danego Obszaru.

Marta Badurek-Pietniczka, powołana na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Onet, ma zarządzać zespołami odpowiedzialnymi za strategię wydawniczą Onetu oraz dalszy rozwój portalu.

Obszar Serwisów Wertykalnych będzie zarządzany przez Martynę Majchrzak, która obejmie rolę Dyrektora Zarządzającego. Będzie nadzorować wszystkie strategiczne działania dla portali: Business Insider Polska, Ofeminin, Noizz, MedOnet, AutoŚwiat.pl, KomputerŚwiat.pl i Fakt24. Z kolei Tomasz Gaweł jako Dyrektor Zarządzający Treści Płatnych, będzie odpowiedzialny za rozwój strategii płatnych treści dla całej firmy.

Mateusz Łukianiuk pozostaje Dyrektorem Zarządzającym ds. E-commerce Ecosystem i będzie odpowiedzialny za Content Commerce oraz marki Opineo.pl i Skąpiec.pl, a także za platformę Moneteasy. Jerzy Gulczyński jako Dyrektor Zarządzający segmentem RING Publishing, będzie zarządzał dalszym rozwojem cyfrowej platformy wydawniczej RING Publishing. Marcin Biegluk pozostaje Dyrektorem Generalnym Portfolio Prasowego i będzie odpowiedzialny za wszystkie wydania drukowane i tytuły Ringier Axel Springer Polska.

Marta Pawłowska na nowym stanowisku Dyrektora ds. Wydawnictw Cyfrowych będzie odpowiedzialna za realizację strategii wydawniczej we wszystkich segmentach cyfrowych Spółki. Sabina Lipska, Dyrektor Video oraz Michał Cyrek, Dyrektor AI&Data pozostają odpowiedzialni za kluczowe inicjatywy strategiczne z obszaru video oraz zarządzania danymi w Ringier Axel Springer.

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 17:45
| internet » ludzie
Maciej Wernio na czele serwisu NOIZZ
Maciej Wernio z serwisem NOIZZ (Ringer Axel Springer Polska) jest związany od prawie dziewięciu lat, od 2024 r. objął stanowisko p.o. redaktora naczelnego serwisu. Jest także współautorem nowego podcastu kulturalnego „TOPKA”.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.