21.11.19, 09:10
Pięć Obszarów Strategicznych w Digital publishing. Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę
Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę, która ma umożliwić dalszy wzrost w obszarze cyfrowych mediów i technologii. Digital publishing zostanie połączony w pięć Obszarów Strategicznych. Kompetencje technologiczne będą jeszcze mocniej zintegrowane z biznesem.
Od 1 stycznia 2020 r. cyfrowa działalność wydawnicza Ringier Axel Springer Polska zostanie połączona w pięć Obszarów Strategicznych: Onet, Serwisy Wertykalne, Treści Płatne, E-commerce i RING Publishing. Każdy Obszar będzie prowadzony przez Dyrektora Zarządzającego powołanego z dotychczasowych struktur organizacji. Obszar Prasy będzie w dalszym ciągu zarządzany przez Dyrektora Generalnego Portfolio Prasowego.
Dyrektorzy Zarządzający podlegają członkom Zarządu Ringier Axel Springer Polska, którzy będą odpowiadać za następujące Obszary Strategiczne: Mark Dekan, Prezes Zarządu, nadzoruje rozwój technologiczny, w tym segment RING Publishing, jak również obszar Prasy. Aleksander Kutela, Wiceprezes Zarządu i Jovan Protic, COO, będą wspólnie zarządzać obszarami: Onetu, Serwisów Wertykalnych, Treści Płatnych oraz działalnością biura reklamy Spółki. Krzysztof Stopa, CFO, jest odpowiedzialny za finanse i funkcjonowanie działu prawnego Ringier Axel Springer Polska.
Nowo powołani Dyrektorzy Zarządzający będą odpowiedzialni za przygotowanie i realizację strategii oraz wyznaczenie priorytetów dla poszczególnych Obszarów Strategicznych. Będą oni również zarządzać rozwojem technologicznym oraz markami wchodzącymi w skład danego Obszaru.
Marta Badurek-Pietniczka, powołana na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Onet, ma zarządzać zespołami odpowiedzialnymi za strategię wydawniczą Onetu oraz dalszy rozwój portalu.
Obszar Serwisów Wertykalnych będzie zarządzany przez Martynę Majchrzak, która obejmie rolę Dyrektora Zarządzającego. Będzie nadzorować wszystkie strategiczne działania dla portali: Business Insider Polska, Ofeminin, Noizz, MedOnet, AutoŚwiat.pl, KomputerŚwiat.pl i Fakt24. Z kolei Tomasz Gaweł jako Dyrektor Zarządzający Treści Płatnych, będzie odpowiedzialny za rozwój strategii płatnych treści dla całej firmy.
Mateusz Łukianiuk pozostaje Dyrektorem Zarządzającym ds. E-commerce Ecosystem i będzie odpowiedzialny za Content Commerce oraz marki Opineo.pl i Skąpiec.pl, a także za platformę Moneteasy. Jerzy Gulczyński jako Dyrektor Zarządzający segmentem RING Publishing, będzie zarządzał dalszym rozwojem cyfrowej platformy wydawniczej RING Publishing. Marcin Biegluk pozostaje Dyrektorem Generalnym Portfolio Prasowego i będzie odpowiedzialny za wszystkie wydania drukowane i tytuły Ringier Axel Springer Polska.
Marta Pawłowska na nowym stanowisku Dyrektora ds. Wydawnictw Cyfrowych będzie odpowiedzialna za realizację strategii wydawniczej we wszystkich segmentach cyfrowych Spółki. Sabina Lipska, Dyrektor Video oraz Michał Cyrek, Dyrektor AI&Data pozostają odpowiedzialni za kluczowe inicjatywy strategiczne z obszaru video oraz zarządzania danymi w Ringier Axel Springer.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze