24.11.19, 17:00
Carat będzie promować produkty marki CEWE
Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) podjął współpracę z Firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego.
Efektem realizowanego projektu jest TV kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż spersonalizowanych fotoproduktów. CEWE FOTOKSIĄŻKA – oraz CEWE FOTOKALENDARZ będą promowane w kampanii TV – w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
To już kolejna realizacja Domu mediowego Carat z CEWE. Firmy współpracowały po raz pierwszy w 2017 r.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze