21.11.19, 13:00

Kamis. Dokładnie takie Święta. Marka startuje ze świąteczną komunikacją

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Marka Kamis 18 listopada br. rozpoczęła świąteczną komunikację pod hasłem przewodnim: „Kamis. Dokładnie takie Święta”. Sercem kampanii są spoty reklamowe, które będą emitowane w okresie przedświątecznym w Internecie oraz TV. Projekt uwzględnia także działania z zakresu influencer marketingu, a także konkurs aktywacyjny, promowany za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Bezpośrednią inspiracją do powstania motywu przewodniego świątecznej komunikacji, jest ostatnia kampania marki „Dokładnie taki smak”. Za jej pośrednictwem, Kamis pokazał konsumentom, jak wygląda proces pozyskiwania przypraw, które trafiają na sklepowe półki..

W ramach kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” zaplanowano działania w przestrzeni mediów społecznościowych. Do współpracy zaproszono influencerów, dla których kulinaria stanowią centrum zainteresowań. Jasiek Kuroń, Zosia Cudny czy Kinga Paruzel, za pośrednictwem kanałów SoMe opowiedzą o swoich świątecznych smakach – zgodnie z pielęgnowanymi w rodzinie tradycjami, a także w relacji do regionu Polski, z którego pochodzą.

Na kanwie zebranych od Influencerów testimoniali powstanie e-book świątecznych przepisów, zbierający wszystkie rodzinne sekrety i regionalne tradycje. E-book zostanie umieszczony na stronie marki Kamis, tak aby każdy mógł zainspirować się zgromadzonymi przepisami i stworzyć w swoim domu „Dokładnie takie Święta”.

Kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” będzie towarzyszył konkurs realizowany za pośrednictwem serwisu społecznościowego Instagram. W nawiązaniu do aktywności zaproszonych Influencerów, użytkownicy zostaną poproszeni o zamieszczenie zdjęć swoich świątecznych potraw, przygotowanych zgodnie z tradycyjnym, rodzinnym przepisem. Do odpowiednio oznaczonego zdjęcia - @Kamis #Dokładnietakismak, należy dołączyć kilka słów o tym, jak uzyskuje się „Dokładnie taki smak” lub jaki składnik sprawia, że potrawa ma „Dokładnie taki smak”.

Koncepcję kreatywną kampanii „Kamis. Dokładnie takie Święta” opracowała agencja Insignia. Spoty reklamowe zostały zrealizowane wspólnie z PAPAYA Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Starcom Polska.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.