13.11.19, 20:00

Twoja Kolej w TVP ABC. Kolejne działania w ramach Kampanii Kolejowe ABC

Logo akcji
Fot.: materiały prasowe

Urząd Transportu Kolejowego przygotował kolejne działania w ramach Kampanii Kolejowe ABC. 9 listopada br. ruszył nowy program telewizyjny w TVP ABC – „Twoja Kolej”, w którym główni bohaterowie programu, rodzeństwo Pola i Krzyś, opowiedzą m.in. o zasadach świadomego i bezpiecznego podróżowania pociągiem. W kolejnych odcinkach programu wystąpi także nosorożec Rogatek.

„Twoja Kolej” to program dla dzieci, w którym będą zawarte wątki edukacyjne Kampanii Kolejowe ABC. Jego formuła to połączenie animacji i gry aktorskiej. Dodatkowo na widzów będą czekały pytania i interaktywne zadania do wykonania przed telewizorem.

Najmłodsi mogą uczyć się bezpieczeństwa również dzięki emitowanym od września na antenie MiniMini+ odcinkom programu „Myszka w Paski i podróże koleją”. Tytułowa bohaterka, Myszka w Paski, w każdym odcinku zapoznaje dzieci z tematyką podróżowania pociągiem. Opowiada o tym, jak bezpiecznie zachowywać się na przejazdach kolejowych, na dworcu, czy w pociągu.

Kampania Kolejowe ABC adresuje działania również do starszych dzieci. Mogą one wziąć udział w Akcji Mural – konkursie dla uczniów klas III-VI szkół podstawowych na najlepszą pracę plastyczną prezentującą zasady bezpieczeństwa na obszarach kolejowych. Zwycięska koncepcja zostanie wykonana przez profesjonalnych muralowców na ścianie budynku przy Placu Zawiszy w Warszawie jako wielkoformatowy mural.

Na zwycięzców konkursu czeka wyjazd na trzydniową zieloną szkołę i 20 tys. zł na odmalowanie wybranych pomieszczeń w placówce szkolnej. Nagrody dla pięciu wyróżnionych drużyn to po 5 tys. zł na odmalowanie jednego pomieszczenia w szkole, do której uczęszczają autorzy wyróżnionych prac. O Akcji Mural i ważnych zasadach związanych z podróżowaniem koleją opowiadają vlogerzy: Euzebiusz z „Zabawy Mistrzów”, Pusheen Girl, Mateusz Ciawłowski i zespół My3.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Komentarze

Powiązane

05.09.24, 10:31
| telewizja / VOD » seriale
30 lat Mody na sukces w polskiej telewizji. Specjalny maraton produkcji i programy w ViDocTV
30 lat temu na antenie TVP1 pokazano pierwszy odcinek amerykańskiej telenoweli „Moda na sukces”. 5 września br. ViDoc TV zaprezentuje maraton z serialem oraz specjalne okolicznościowe programy.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
02.09.24, 23:32
| telewizja / VOD » informacje
Trzy kanały dokumentalne w otwartym oknie w Televio
Od 1 do 30 września br. stacje National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People będą dostępne we wszystkich pakietach podstawowych Televio.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 11:52
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje
Szlagier TV i Radio Best rozpoczynają współpracę. Będzie Bestowa Lista Szlagier TV
Telewizyjna muzyczna Szlagier TV oraz chorzowskie Radio Best rozpoczynają współpracę. Na antenie Szlagier TV pojawi się „Bestowa Lista Szlagier TV”, którą poprowadzą dziennikarze Radia Best.
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
01.09.24, 20:01
| telewizja / VOD » informacje
Startuje wPolsce24. Jarosław Kaczyński pierwszym Gościem Wiadomości
2 września br. wystartuje nowy kanał informacyjny wPolsce24, należący do spółki Fratria. Tworzyć ją będą w znacznej części ludzie związani z poprzednią ekipą Telewizji Polskiej.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.