22.10.19, 12:30
Piątuś radę da. Dziarski łoś w kampanii OSM Piątnica
OSM Piątnica rozpoczęła kampanię dedykowaną jogurtom Piątuś pod hasłem „Piątuś radę da”, której towarzyszy nowy bohater Łoś. Celem kampanii jest kształtowanie pewności siebie, a działania w jej zakresie obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.
Najnowsza kampania komunikacyjna Piątnicy ma skupiać się na podkreśleniu tego, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań. Historia spotu osadzona jest w naturalnym środowisku. Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora próbując nowych aktywności. Spot przypomina, że łosie nie są może szybkie i zgrabne, ale za to świetnie pływają. W kampanii Piątnica uczy, że nie musimy być we wszystkim najlepsi, ponieważ pewne rzeczy nam nie wychodzą, za to inne udają się koncertowo. Dziarski Łoś zachęca do odkrywania swoich mocnych stron zgodnie z hasłem „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Wraz ze zmianą opakowań oraz przedstawieniem Łosia, OSM Piątnica wprowadziła kolejne smaki jogurtów Piątuś.
Spoty z łosiem Piątusiem od 18 października emitowane są w TV oraz jako pre-rolle na Youtube, a od 8 listopada także w kinach w całej Polsce. Kampania obejmuje również social media oraz współpracę z influencerami.
Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami, a także pomysł oraz realizację animacji we współpracy z Studio BrosFX. Agencja stworzyła także Piątusiową piosenkę (konsultacja muzyczna: Sirens, kompozytor: Paweł Skorupka, tekst: Bartek Fabiszewski z Plej). Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, a za zakup mediów odpowiada FiveMedia, a za koordynację ze strony OSM Piątnicy odpowiadała Marta Salwa – Junior Brand Manager.
Komentarze