22.10.19, 12:30

Piątuś radę da. Dziarski łoś w kampanii OSM Piątnica

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

OSM Piątnica rozpoczęła kampanię dedykowaną jogurtom Piątuś pod hasłem „Piątuś radę da”, której towarzyszy nowy bohater Łoś. Celem kampanii jest kształtowanie pewności siebie, a działania w jej zakresie obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.

Najnowsza kampania komunikacyjna Piątnicy ma skupiać się na podkreśleniu tego, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań. Historia spotu osadzona jest w naturalnym środowisku. Piątuś przemierza las i nurkuje w toni jeziora próbując nowych aktywności. Spot przypomina, że łosie nie są może szybkie i zgrabne, ale za to świetnie pływają. W kampanii Piątnica uczy, że nie musimy być we wszystkim najlepsi, ponieważ pewne rzeczy nam nie wychodzą, za to inne udają się koncertowo. Dziarski Łoś zachęca do odkrywania swoich mocnych stron zgodnie z hasłem „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Wraz ze zmianą opakowań oraz przedstawieniem Łosia, OSM Piątnica wprowadziła kolejne smaki jogurtów Piątuś.

Spoty z łosiem Piątusiem od 18 października emitowane są w TV oraz jako pre-rolle na Youtube, a od 8 listopada także w kinach w całej Polsce. Kampania obejmuje również social media oraz współpracę z influencerami.

Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami, a także pomysł oraz realizację animacji we współpracy z Studio BrosFX. Agencja stworzyła także Piątusiową piosenkę (konsultacja muzyczna: Sirens, kompozytor: Paweł Skorupka, tekst: Bartek Fabiszewski z Plej). Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, a za zakup mediów odpowiada FiveMedia, a za koordynację ze strony OSM Piątnicy odpowiadała Marta Salwa – Junior Brand Manager.

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
27.11.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.