21.10.19, 19:00
Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę. Volkswagen reklamuje wyprzedaż modeli
Trwa kampania Volkswagena “Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.
W ramach lokalnej platformy kreatywnej powstały filmy, które mają podkreślać jakość samochodów Volkswagen. Produkcje odwołują się do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszego z nich jest mężczyzna oczekujący najwyższej jakości technologii. Rozwiązania w nowoczesnym domu zawodzą go, pełną satysfakcję znajduje dopiero w Volkswagenie.
Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB. Działania komunikacyjne obejmują TV i Internet, w tym media społecznościowe. Zdjęcia do spotu powstały w Polsce.
Komentarze