20.10.19, 13:00

Dzień na U. Kampania Fundacji Rak’n’Roll z udziałem gwiazd

Plakat promujący akcję
fot.: materiały prasowe

15 października br., w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kampanią Dzień na U, która zachęca kobiety do regularnych badań. Medialnie akcję wspierają Onet, TVN Style i Discovery Life. Dzień na U to czas, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie.

Kampanię promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika. Film pokazuje, że życie składa się z dni, wszystkie są podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U. Film ma uświadomoć kobietom, że dla siebie są w stanie odłożyć ważne sprawy, codzienne obowiązki i zaplanować czas na badanie. Spot można obejrzeć na stronie akcji,w mediach społecznościowych oraz w serwisach Onet, Medonet i Ofeminin będących partnerami akcji, jak również na antenie kanałów TVN Style oraz Discovery Life, które są partnerami medialnymi.

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social mediach. Gwiazdy i influencerki, jak Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan, na jeden dzień zniknęły ze swoich profili w social mediach, pokazując, że nic nie jest tak ważne, jak własne zdrowie. Inicjatywa spotkała się z zaangażowaniem również gwiazd TVN Style i Discovery Life, takich jak Agata Młynarska, Magda Mołek, Ewa Drzyzga, Magda Socha, Agnieszka Winnicka, Kasia Baran, Kinga Zawodnik, Anna Galińska, Anna Orska, Anna Szlęzak, Marzena Jarczak. Jednogłośnie zachęciły one do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi. Dodatkowo we współpracy More Than Real postał U-filtr, za pomocą którego kobiety mogą zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku i Instagramie i pokazać, że zaplanowały już swój Dzień na U. W ramach niestandardowych działań wspierających akcję, 15 października program „Dzień Dobry TVN” rozpoczął się bez prowadzącej Gosi Ohme. Prezenterka postanowiła tego udać się na badanie.

W ramach kampanii Dzień na U, AVON dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi. Można z nich skorzystać w Gabinetach USG z Różową Wstążką, zlokalizowanych w całej Polsce. Na stronie dziennau.pl można znaleźć adresy wszystkich placówek biorących udział w akcji. Na badanie zapisać się można telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Zapisy ruszyły 15 października, a partnerem akcji Gabinety z Różową Wstążką jest Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum.

Za strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja DDB Warszawa. Za produkcję video contentu odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Orka, a udźwiękowieniem Studio Cafe Ole. Sesja zdjęciowa zrealizowana została ze studiem Shootme Production, autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski, a za stylizację gwiazd odpowiada Hartwig Fashion Department, make up Bartek Osowczyk oraz Gosia Sulima, włosy team Łukasz Urbański. Development strony dziennau.pl wykonało Happy Endians. Projekt technologicznie wspiera Avalon by Devoteam, Premier Partner Google Cloud i Salesforce, dostawca rozwiązań chmurowych w Europie i Azji. Za animacje Dzień na U odpowiada Studio Dumbar. Za komunikację PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada Garden of Words. Kampanię wspiera również LifeTube. Partnerem medialnym akcji jest TVN Style oraz Discovery Life. Kampanie wspiera w Internecie wiele portali - Mediafam, Sataku, spot zobaczyć można do końca października w 377 kinach sieci Cinema City w całej Polsce, Zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Rocket.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.