14.10.19, 18:00

Ofeminin wprowadza rozbudowany Klub Shoppingowy

Klub Shoppingowy Ofeminin
Fot.: materiały prasowe

Ofeminin rozbudowuje Klub Shoppingowy – narzędzie społecznościowe i miejsce zakupu produktów w ramach wyselekcjonowanej oferty sklepów internetowych. Klub udostępnia także ekskluzywne oferty specjalne dla użytkowników subskrybujących newsletter.

Społeczność serwisu Ofeminin od wielu lat korzysta z platformy do testowania i rekomendowania produktów - Klubu Ekspertek. Dzięki rozwojowi Klubu Shoppingowego, użytkownicy mogą dodatkowo dokonywać zakupów w kategoriach: moda, uroda i design.

Jako wydawca zdajemy sobie sprawę jak ważne jest w dzisiejszych czasach lokowanie swoich produktów w otoczeniu atrakcyjnym dla użytkowników. Dzięki Klubowi Shoppingowemu jesteśmy w stanie zagwarantować naszym partnerom nie tylko przestrzeń w nowym miejscu zakupowym, ale także wspierać ich szerokimi działaniami content commerce i wizerunkowymi, umożliwiając dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej” – mówi Martyna Majchrzak, Group Digital Publishing Manager.

Oferta Klubu zawiera wyselekcjonowane produkty takich sklepów, jak m.in. Mohito, Calvin Klein Underwear, Douglas, Perfumeria.pl, Bosch, design-life.pl, notino.pl, estyl.pl, La Roche Posay, Liu Jo, Levis i jak zapowiada wydawca, będzie sukcesywnie poszerzana o sklepy oferujące produkty w kategoriach tematycznych wyznaczających trendy na rynku.
Poza regularną ofertą dla wszystkich internautów Klub udostępnia okazje specjalne dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, np. nowości rynkowe, przedpremiery, limitowane kolekcje i produkty w promocyjnych cenach.

Klub Shoppingowy Ofeminin został uruchomiony w oparciu o funkcjonalność marketplace’u dostępną na platformie Moneteasy.
Ofeminin to serwis skierowany do młodych kobiet należący do Ringier Axel Springer Polska. Na portalu można znaleźć m.in. artykuły na temat mody, urody oraz kultury. Według danych Gemius/PBI w sierpniu br. portal miał 9,25 mln PV i 2.96 mln RU.

Komentarze

Powiązane

16.01.25, 07:15
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Goniec Kobieta. Nowy program z Laurą Młodochowską o wyzwaniach współczesnych kobiet
„Goniec Kobieta” to nowy program, który ma stwarzać przestrzeń do rozmów o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Jego celem jest przełamanie stereotypów i ukazanie różnorodnych perspektyw kobiet, które często są pomijane w mediach.
15.01.25, 20:09
| internet » informacje
Kanał YouTube Gońca zyskuje nową oprawę muzyczną od Chrisa Carsona
Chris Carson, znany producent muzyczny, stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału YouTube Goniec. Widzowie mieli okazję usłyszeć ją po raz pierwszy13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
15.01.25, 12:24
| prasa » informacje | internet » informacje
Nowe odsłony ośmiu serwisów regionalnych Polska Press Grupy
15 stycznia br. zrealizowany został drugi etap transformacji stron głównych serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupy.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
14.01.25, 17:09
| internet » ludzie
Nowe twarze w redakcji Bankier.pl: zastępca redaktora naczelnego i redaktor newsroomu
Z początkiem stycznia br., Bankier.pl powiększył swój zespół redakcyjny. Nowym zastępcą redaktora naczelnego został Tomasz Goss-Strzelecki, który obejmuje również stanowisko drugiego wicenaczelnego portalu, a do działu newsroom dołączył Jędrzej Sikora.
14.01.25, 07:15
| internet |
Rozjazd. Nowy program publicystyczny w Super Expressie z Joanną Miziołek i Łukaszem Warzechą
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który prowadzić będą znani dziennikarze – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera odbędzie się 14 stycznia 2025 r., a nowe odcinki będą pojawiać się co tydzień, we wtorki o godzinie 21:00 na kanale YouTube „Super Ring”.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
07.01.25, 20:17
| internet » informacje
Bądź widoczny w sieci. Instytut badawczy NASK promuje domeny .pl
7 stycznia br., ruszyła kampania „Bądź widoczny w sieci” przygotowana przez instytut badawczy NASK. Celem działań jest promocja domeny .pl.
06.01.25, 18:34
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Superbet oficjalnym partnerem kanału Meczyki
Superbet (bukmacher) na początku br. został oficjalnym partnerem kanału YouTube Meczyki.pl.
27.12.24, 06:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska Holding kupuje Invia Group za miliard złotych
WP Holding podpisała ramową umowę nabycia 100 proc. akcji Invia Group, działającej głównie w Niemczech, ale posiadającej również serwisy w Austrii, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Węgrzechi w Polsce. Po połączeniu ze spółkami wchodzącymi w skład WP Holding, powstanie jedna z największych grup turystycznych w Europie. Wartość transakcji to ponad 1 mld zł.