14.10.19, 18:00
Ofeminin wprowadza rozbudowany Klub Shoppingowy
Ofeminin rozbudowuje Klub Shoppingowy – narzędzie społecznościowe i miejsce zakupu produktów w ramach wyselekcjonowanej oferty sklepów internetowych. Klub udostępnia także ekskluzywne oferty specjalne dla użytkowników subskrybujących newsletter.
Społeczność serwisu Ofeminin od wielu lat korzysta z platformy do testowania i rekomendowania produktów - Klubu Ekspertek. Dzięki rozwojowi Klubu Shoppingowego, użytkownicy mogą dodatkowo dokonywać zakupów w kategoriach: moda, uroda i design.
„Jako wydawca zdajemy sobie sprawę jak ważne jest w dzisiejszych czasach lokowanie swoich produktów w otoczeniu atrakcyjnym dla użytkowników. Dzięki Klubowi Shoppingowemu jesteśmy w stanie zagwarantować naszym partnerom nie tylko przestrzeń w nowym miejscu zakupowym, ale także wspierać ich szerokimi działaniami content commerce i wizerunkowymi, umożliwiając dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej” – mówi Martyna Majchrzak, Group Digital Publishing Manager.
Oferta Klubu zawiera wyselekcjonowane produkty takich sklepów, jak m.in. Mohito, Calvin Klein Underwear, Douglas, Perfumeria.pl, Bosch, design-life.pl, notino.pl, estyl.pl, La Roche Posay, Liu Jo, Levis i jak zapowiada wydawca, będzie sukcesywnie poszerzana o sklepy oferujące produkty w kategoriach tematycznych wyznaczających trendy na rynku.
Poza regularną ofertą dla wszystkich internautów Klub udostępnia okazje specjalne dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników, np. nowości rynkowe, przedpremiery, limitowane kolekcje i produkty w promocyjnych cenach.
Klub Shoppingowy Ofeminin został uruchomiony w oparciu o funkcjonalność marketplace’u dostępną na platformie Moneteasy.
Ofeminin to serwis skierowany do młodych kobiet należący do Ringier Axel Springer Polska. Na portalu można znaleźć m.in. artykuły na temat mody, urody oraz kultury. Według danych Gemius/PBI w sierpniu br. portal miał 9,25 mln PV i 2.96 mln RU.
Komentarze