18.09.19, 11:00

Wrocław: RMF FM liderem, duży spadek Złotych Przebojów

Logo Radia Złote Przeboje
Fot.: materiały prasowe

Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną stacją we Wrocławiu - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2019 r. do 31 sierpnia 2019 r. (Wrocław).

Pozycję lidera na wrocławskim rynku umocniło Radio RMF FM. W ostatniej fali stacja uzyskała 15,1 proc. udziału w rynku (1100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego badania sprzed roku, stacja w zwiększyła swój udział o 2,4 p.p. Na drugie miejsce awansowało Radio Eska (wzrost o 2,1 p.p.). Na trzecie miejsce spadła Trójka (strata 1,2 p.p.).

W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych stacji znalazły się również takie rozgłośnie jak: Antyradio (wzrost o 0,6 p.p), Radio Zet (wzrost o 0,3 p.p.), TOK FM (strata 0,6 p.p.), Radio RAM 89,8 FM (strata 1,2 p.p.), Radio Złote Przeboje (strata 2,4 p.p.), RMF Classic (strata 0,3 p.p.), Radio Pogoda (strata 0,9 p.p.).

Spory spadek zanotowały także: Jedynka (o 1,2 p.p.) oraz Radio Gra (także strata 1,2 p.p.).

Udział stacji radiowych we Wrocławiu

  wrzesień 2017 : luty 2018 marzec 2018 : sierpień 2018 wrzesień 2018 : luty 2019 marzec 2019 : sierpień 2019
Radio RMF FM 12,7% 12,7% 13,5% 15,1%
Radio ESKA (Wrocław) 9,1% 7,7% 7,5% 9,8%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 9,4% 9,4% 8,0% 8,2%
Antyradio / do 2015-01 Radio ZET Chilli 5,5% 6,6% 5,1% 7,2%
Radio ZET 6,6% 6,8% 6,3% 7,1%
Radio TOK FM 6,7% 7,1% 8,8% 6,5%
Radio RAM 89,8 FM 4,8% 6,6% 7,0% 5,4%
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM Wrocław 5,4% 7,6% 5,6% 5,2%
Radio RMF Classic (sieć: 20 częstotliwości) / badane od 10.2010 4,4% 4,8% 5,2% 4,5%
Radio Pogoda (Wrocław) / do 2016-02 Rock Radio 106,1 FM (Wrocław) 6,0% 5,3% 6,0% 4,4%
Radio VOX FM (sieć: 17 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock 4,3% 3,5% 3,3% 4,3%
Polskie Radio Wrocław 5,4% 2,9% 4,1% 3,3%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 4,2% 4,1% 3,0% 2,9%
Meloradio (Wrocław) / do 2017-08 Radio ZET Gold (Wrocław) 1,3% 2,1% 3,3% 2,9%
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN 2,0% 1,9% 1,9% 2,7%
Radio Wawa Wrocław 1,6% 1,8% 2,1% 2,4%
Radio Gra (Wrocław) / do 2015-10 Radio RMF MAXXX (Wrocław) 1,7% 2,8% 1,5% 1,6%
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław) 0,9% 1,3% 1,0% 1,5%
Radio RMF MAXXX (Dolny Śląsk) 0,6% 0,6% 1,0% 1,5%
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka - Program 4 Polskiego Radia 1,2% 0,9% 1,3% 1,0%
Akademickie Radio LUZ (Wrocław) 0,4% 0,5% 0,7% 0,5%
Radio Maryja 2,2% 0,6% 1,1% 0,4%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,4% 0,6% 0,9% 0,3%
N= 1843 1820 1751 1728

Fale:
wrzesień 2017 : luty 2018 (wielkość: 41 738)
marzec 2018 : sierpień 2018 (wielkość: 41 539)
wrzesień 2018 : luty 2019 (wielkość: 41 898)
marzec 2019 : sierpień 2019 (wielkość: 42 024)
Grupy celowe:
Wrocław:
Wybrane miasta = Wrocław
Wielkość (nie ważona): 513 983 (65 841 przypadków, 4,0% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika 

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 07:45
| radio » informacje
Świąteczny konwój i Gwiazdkowy pociąg Radia ZET kursują po Polsce
"Świąteczny konwój Radia ZET" ruszył w Polskę odwiedzić największe polskie jarmarki. W trasę po kraju wyruszył również "Gwiazdkowy pociąg Radia ZET".
04.12.24, 15:30
| radio » informacje
My wiemy, o co zapytać. Dziennikarze TOK FM w kampanii wizerunkowej stacji
Radio TOK FM wystartowało z kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”, której celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.
04.12.24, 11:30
| radio » informacje
Zabłyśnij na Święta. Świąteczna akcja Radia ESKA2
6 grudnia br. na antenie Radia ESKA2 rozpocznie się akcja „Zabłyśnij na Święta”, w której nagradzane będą najpiękniejsze gwiazdkowe dekoracje. Przez cały grudzień stacja grać też będzie najpopularniejsze polskie świąteczne utwory.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 08:45
| radio » informacje
Fundacja Radia ZET i Fundacja Castorama pomogą razem mieszkańcom Gminy Głuchołazy
Fundacja Radia ZET rozpoczęła współpracę z Fundacją Castorama, której celem jest skoordynowana pomoc dla mieszkańców Gminy Głuchołazy, których domy i mieszkania ucierpiały w wyniku wrześniowej powodzi oraz przyspieszenie rozpatrywania wniosków o dofinansowanie remontów.
02.12.24, 22:25
| radio » informacje
Mikołajkowy Piegowaty Koncert w Polskim Radiu Dzieciom
„Strony świata są cztery, a tam? Święty Mikołaj i renifery!” - pod takim hasłem odbędzie się mikołajkowy koncert z cyklu „Piegowate Koncerty” na który zapraszają Katarzyna Stoparczyk, Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie pod dyrekcją Michała Klauzy oraz Polskie Radio Dzieciom i Trójka.
02.12.24, 12:55
| radio » informacje
Radio ESKA kontynuuje akcję Kto jest Twoim Mikołajem?
Radio ESKA po raz kolejny akcją organizuje akcję „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa także głosowanie na największy hit 2024 roku.
01.12.24, 08:00
| radio » informacje
Spotkanie ze świętym Mikołajem na antenie Polskiego Radia Dzieciom
6 grudnia br. w godz. 20.00-21.00 św. Mikołaj będzie odpowiadał na pytania nadesłane przez najmłodszych słuchaczy Polskiego Radia Dzieciom. Wydarzenie będzie można śledzić w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej stacji.
29.11.24, 19:17
| radio » informacje
Świeża krew. Eska Roch chce promować młode rockowe talenty
4 grudnia br. na antenie radia Eska ROCK ruszy nowy program „Świeża krew”, którego celem jest promocja świeżych, obiecujących zespołów, solistów i projektów muzycznych, które przyciągają uwagę swoją pasją oraz jakością twórczości.
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.