18.09.19, 15:00
Duże wsparcie marketingowe dla Coca-Cola Energy
We wrześniu br., ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.
W ramach kampanii, agencja Ogilvy we współpracy z Not To Scale oraz Imaginarium Studios Andy'ego Serkisa stworzyła spot, który koncentruje się na charakterystycznej identyfikacji wizualnej Coca-Cola Energy. Motywem przewodnim są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem „Poczuj pozytywną energię”. W reklamie wykorzystano choreografię Natricii Bernard oraz taneczny utwór „Circle Up” autorstwa Party Favor z udziałem Bipolar Sunshine. Od września polska odsłona spotu gości na antenie TV, internecie oraz kinach. Za jej adaptację na nasz rynek odpowiada McCann Worldgroup.
Nowość ma również zapewnioną silną promocją w digitalu, kampanią OOH oraz w punktach sprzedaży. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Big Picture.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze