09.09.19, 17:00
Żubr ratuje zagrożone gatunki
Wystartowała ogólnopolska kampania promująca akcję CSR „Żubr ratuje życie… zagrożonych gatunków”, którą marka Żubr realizuje wspólnie z fundacją WWF Polska.
W ramach akcji „Żubr ratuje życie… zagrożonych gatunków”, Żubr zniknął z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem zagrożonym w Polsce gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Marka przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł na ochronę tych zwierząt i ich siedlisk.
Spot najpierw miał premierę na kanałach marki na Facebooku, YouTube i stronie marki. Telewizyjna premiera będzie miała miejsce 9 września br. Reżyserem reklamy jest Iwo Zaniewski, kreacją zajęła się agencja PZL, produkcją OTO Film, a postprodukcją – studio Platige Image. Za działania w internecie, PR oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Nowe opakowania z wilkiem, rysiem i sóweczką przygotowało studio BNA, a za produkcję puszek odpowiada Canpack. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith.
Komentarze