03.09.19, 16:00

Kacperiada na antenie TVP ABC

Plakat promujący serial
Fot.: materiały prasowe

„Kacperiada” to współczesna obyczajowa komedia familijna inspirowana opowiadaniami Grzegorza Kasdepke, pełna absurdalnego humoru. Serial powstał w warszawskim studiu animacji Human Ark i dotychczas emitowany był na kanałach nc+, a także na dużym ekranie, w kinach podczas Festiwalu Kino Dzieci. Od września br., produkcja emitowana będzie na antenie TVP ABC, codziennie o godz. 20.25.

„Kacperiada” to opowieść o pozornie zwyczajnej rodzinie, której jednak codzienne życie wypełnione jest szaleństwami. To ciepły i zabawny serial dla dzieci z optymistycznym przesłaniem, propagującym pozytywne wartości. Głównymi bohaterami są rozpoczynający właśnie szkolną naukę Kacper i Ada, którzy wspólnie poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania dotyczące przyjaźni, szczerości, lojalności; uczą się jak radzić sobie z emocjami, np. z zazdrością, rozczarowaniem i próbują zrozumieć bardzo dziwny, a zarazem fascynujący świat dorosłych. Każdy odcinek w ciepły i zabawny sposób ma poruszać ważne tematy, zostawiając widza z pozytywnym przekazem.

Dotychczas „Kacperiada” otrzymała wyróżnienie za najlepszy serial telewizyjny podczas Junior Co-Production Market / Cinekid Festival w Amsterdamie. W 2014 r. zdobyła również dwie prestiżowe nagrody dla najlepszej produkcji dla dzieci na festiwalach OFAFA i O!PLA. Odcinek pilotażowy pokazywany był m.in. na festiwalu animacji w Annecy we Francji i na festiwalu dziecięcym Ajyal w Katarze. Development serialu został wsparty przez Polski Instytut Sztuki Filmowej i program MEDIA.

Jako nadawca publiczny TVP ABC stara się reagować na wszelkie polskie nowości dostępne na rynku telewizyjnym. Z racji tego, że produkcja animacji w naszym kraju nie jest zbyt imponująca, bardzo chętnie dajemy naszym widzom możliwość kontaktu z wszelkimi nowościami. Serial „Kacperiada” wykracza nieco poza grupę docelową do jakiej kierujemy nasz program, jednak patrzymy z nadzieją na jego obecność na antenie TVP ABC i przyciągnięcie nieco starszych odbiorców. Stąd też późniejsza pora emisji” - mówi Krzysztof Mielańczuk, Kierownik Redakcji, Repertuaru Dziecięcego

„Kacperiada” będzie emitowana codziennie do 13 września na antenie TVP ABC o godzinie 20.25. Serial dostępny jest także online na platformach TVP oraz na płytach DVD.

Komentarze

Powiązane

07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
06.09.24, 14:20
| telewizja / VOD » badania rynku
Blisko 4 mln widzów meczu Szkocja – Polska w Telewizji Polskiej
Polska reprezentacja piłki nożnej zwycięstwem nad Szkotami w Glasgow zainaugurowała rozgrywki Ligi Narodów 2024/25. Transmisję meczu w TVP1 i TVP Sport oglądało ponad 3 mln widzów. Kolejne 500 tys. osób śledziło rozgrywkę poza domem. Była to najliczniej oglądana pozycja dnia.
06.09.24, 10:20
| telewizja / VOD » seriale
Wichrowe wzgórza, Minuta ciszy, Kawa z kardamonem i Profilerka. Premiery seriali w TVP1
W piątek, 6 września br. w TVP1 zadebiutują dwa seriale: turecka telenowela „Wichrowe wzgórza” i polska „Minuty ciszy” z Robertem Więckiewiczem w roli głównej. Dzień później Jedynka pokaże ukraiński serial kostiumowy „Kawę z kardamonem” i kryminał pt. „Profilerka”.
05.09.24, 17:58
| telewizja / VOD » ludzie
Agnieszka Prachniak awansowała w TVP Sport. Została Zastępcą Dyrektora ds. Programowych
Na początku września br., Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.
05.09.24, 10:31
| telewizja / VOD » seriale
30 lat Mody na sukces w polskiej telewizji. Specjalny maraton produkcji i programy w ViDocTV
30 lat temu na antenie TVP1 pokazano pierwszy odcinek amerykańskiej telenoweli „Moda na sukces”. 5 września br. ViDoc TV zaprezentuje maraton z serialem oraz specjalne okolicznościowe programy.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 16:01
| telewizja / VOD » informacje
Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej
Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że publiczny nadawda jest miejscem dla wszystkich.
03.09.24, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
BBC Player w ofercie CDA Premium
Od 1 września br., usługa BBC Player została udostępniona w ramach CDA Premium. To efekt nawiązania współpracy między BBC Studios i CDA.
02.09.24, 23:32
| telewizja / VOD » informacje
Trzy kanały dokumentalne w otwartym oknie w Televio
Od 1 do 30 września br. stacje National Geographic, National Geographic Wild i Nat Geo People będą dostępne we wszystkich pakietach podstawowych Televio.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.