25.08.19, 13:00
Przejdźmy na Ty w różnych stylach. Ruszyła nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. rozpoczęła się kampania TV marki Tyskie pod hasłem „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone. Spot pojawił się w TV i sieci, a kampania potrwa do końca br.
Motto przewodnie nawiązuje do głównego hasła marki – „Przejdźmy na Ty”. 30 – sekundowy spot zachęca do tego, by przechodzić na Ty w różnych stylach. Każdy z nich powstał na bazie jednej z dawnych receptur, według których piwo warzono w Tychach w XVIII, XIX i XX wieku. Zainspirowani nimi browarnicy Tyskich Browarów Książęcych, przygotowali trzy nowości, dostosowując je do gustów konsumentów w dzisiejszych czasach.
Kampania marketingowa, prezentująca Tyskie Specjalności, rozpoczęła się 19 sierpnia i potrwa co najmniej do końca roku. Towarzyszący jej spot można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych – TVP, TVN i Polsacie (oraz ich kanałach tematycznych), a także w internecie – na profilach marki: FB, Youtube i Instagramie. W ramach kampanii zaplanowano intensywne działania w Internecie, mediach społecznościowych, prasie oraz OOH.
Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria, Agencja Gong (opracowanie koncepcji, kreacji oraz odpowiedzialność za działania digitalowe), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz Agencja Tailor Made PR (działania komunikacyjne, PR i influencer marketing).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze