17.08.19, 21:00
Żubr znika z etykiet piwa. Niezwykła akcja marki Żubr i WWF
Żubr – piwo, a zarazem symbol Podlasia, wystartował ze specjalną akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z organizacją WWF.
Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra – Puszczę Białowieską, i wszystkie też staną się bohaterami reklamy, która będzie towarzyszyć tej CSR-owej kampanii.
Jak podkreśla producent, dla Żubra, który od zawsze stał na straży takich wartości jak troska o najbliższych czy dbanie o utrzymanie spokoju i harmonii w przyrodzie, ta akcja jest naturalnym uzupełnieniem komunikacji marki. Marka, będąca sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego, po raz pierwszy włącza się w działania na rzecz ochrony przyrody na tak dużą skalę.
Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, jak niezwykłe zwierzęta zamieszkują nasze lasy i jak bardzo potrzebują naszej ochrony. Dlatego Żubr razem z Fundacją WWF Polska podejmują wspólnie działania na rzecz ochrony gatunków i ich siedlisk – najcenniejszych przyrodniczo lasów w Polsce.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze