12.08.19, 16:00

REDefine Your Limits. Coca-Cola HBC z kampanią wizerunkową w obszarze employer brandingu

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Coca-Cola HBC rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem REDefine Your Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych i ma podkreślać rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęcać do podjęcia pracy w zespole sprzedaży Coca-Cola HBC. 

Sportowa analogia w kampanii #REDefineYourLimits nawiązuje do wartości, którymi kieruje się firma – dążeniu do doskonałości, czerpaniu radości z ciągłego rozwoju, czy pokonywaniu ograniczeń, aby sięgać po więcej każdego dnia. To właśnie ciągłe „redefiniowanie” własnych aspiracji, determinacja i konsekwencja w działaniu pozwalają osiągać sukcesy – zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

Koncept kreatywny kampanii odwołuje się do profilu idealnego kandydata do zespołu sprzedaży. Jak wynika z badań marki pracodawcy, przeprowadzonych przez agencję employerbrandingową MJCC, profil ten w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. To co ich łączy, to chęć podejmowania nowych wyzwań, konsekwencja w działaniu i determinacja w realizacji nowych celów. Dla tego typu osób sukces to radość, satysfakcja i jednocześnie impuls do wyznaczania sobie nowych celów. Takich pracowników Coca-Cola HBC poszukuje do zespołu sprzedaży.

Kampania będzie widoczna w kanałach cyfrowych, m.in. na Facebooku i w reklamach Google, a także na urządzeniach mobilnych. W sierpniu, w wybranych miastach w Polsce, pojawią się billboardy, a do końca września kampania będzie promowana podczas wybranych imprez sportowych. Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja MJCC.

Komentarze

Powiązane

29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.