30.07.19, 12:00

Michał Gaś przechodzi do Codemedia

Michał Gaś
Fot.: materiały prasowe

Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko Head of Programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.

Gaś w Codemedia będzie odpowiedzialny za całość działań związanych z obszarem programmatic, w tym za optymalizację i integrację procesów wewnętrznych, jakość i innowacyjność strategii, rozwój oferty, tworzenie nowych narzędzi analitycznych oraz za zarządzanie zespołem.

Michał Gąś pracę w branży rozpoczął w 2008 r. w strukturach OMD. Zaczynał od stażu jako Junior Media Assistant, następnie sukcesywnie awansował aż do stanowiska Senior Digital Managera. Przez większość czasu odpowiadał za kompleksową obsługę kluczowych klientów w zakresie digital marketingu. W miarę zdobywanego doświadczenia zaczął odpowiadać za rozwijanie kompetencji pracowników w zakresie digital marketingu, rozwój narzędzi oraz oferty agencji. Pracował dla takich klientów jak, np.: McDonald's, Grupa Żywiec, UPC, Henkel, Polpharma, HP, czy Provident.

Pracę w Cube Group rozpoczął jako Strategy Manager mający za zadanie tworzenie strategii integrujących niezależne działania realizowane dla kluczowych klientów w ramach różnych marek spółki. Następnie stworzył od podstaw dział programmatic i jako jego szef od marca 2017 r. odpowiadał za przygotowywanie oferty produktowej oraz strategii sprzedażowej, realizację projektów wewnętrznych i rozwój kompetencji pracowników agencji w zakresie programmatic buyingu.

Michał Gąś, oprócz wieloletniego doświadczenia w obszarze digitalu, posiada też kompetencje w zakresie planowania mediów offline. Jak tłumaczy dom mediowy, jego obecność w zespole Codemedia będzie oznaczać położenie silniejszego nacisku na rozwój i innowacje.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.