11.07.19, 12:00

Małgorzata Kożuchowska w nowej kampanii krakowskiej Bonarki

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Najnowsza kampania Bonarki ogłasza początek letniej wyprzedaży. W roli głównej wystąpiła Małgorzata Kożuchowska – wieloletnia ambasadorka centrum.

W letniej kampanii Bonarka zrezygnowała ze sztampowych rozwiązań reklamowych, na rzecz oryginalnego konceptu artystycznej mozaiki złożonej z lokalnych akcentów i nowoczesnych rozwiązań graficznych. Całość kompozycji prowokuje, bawi i uczy. Nowa kreacja kontynuuje ubiegłoroczną linię kreatywną centrum. Jej cechą główną są żartobliwe słowno-fonetyczne odniesienia do krakowskich ulic.

Twarzą kampanii tradycyjnie jest Małgorzata Kożuchowska, która z piskiem (SPISKA) opon rusza na zakupy. Wakacyjne rozrywki, modowe dodatki, a nawet portmonetka zostają za nią daleko w tyle. Najważniejsze jest dotarcie na czas na wyprzedaż. Spod kół skutera tryskają różnokolorowe esy-floresy i wodne bicze. Nad całością kompozycji unosi się upierzony na złoto ptak – wilga. Jego wybór nie jest przypadkowy. Wilga to nazwa rzeki, która przepływa przez południowe dzielnice Krakowa i wpada wprost do Wisły. Sąsiaduje także z ulicą Spiską na Podgórzu.

Hasło kampanii „Ruszaj SPISKA na zakupy” to gra słowna, która ma w sobie łączyć krakowski dowcip z ideą lokalności. Hasło reklamy należy rozumieć jako życzliwą zachętę do odświeżenia na lato garderoby.

Letnia kampania Bonarki jest widoczna, m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Można ją również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.

Komentarze

Powiązane

28.03.23, 20:12
| reklama & PR » informacje
CUPRA rozpoczęła współpracę z Rosalíą, gwiazdą muzyki latynoskiej
Marka CUPRA rozpoczęła współpracę z hiszpańską piosenkarką, autorką tekstów i producentką. W jej ramach npowstała kampania, która ma podkreślać, czym jest CUPRA od A do Z. Do działań wykorzystano nową wersję utworu „Abcdefg”.
28.03.23, 18:07
| reklama & PR » informacje
Jesteśmy na TY. Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w miniserialu marki Tyskie
Marka Tyskie rozpoczęła publikację miniserialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego w reżyserii TadeuszaŚliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
28.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Polski Strix przyjmuje do grupy niemiecki Webweit
Polska agencja e-commerce Strix poinformowała o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Strix będzie miał teraz oddziały w Polsce, Holandii (Utrecht) i Niemczech (Frankfurt n. Menem). 
28.03.23, 11:49
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative kreatywnie dla mBanku
Dentsu Creative (wcześniej Isobar) rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiem.
28.03.23, 09:31
| reklama & PR » informacje
Marka YORK wybiera w przetargu agencję Chapter1
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki YORK, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
27.03.23, 20:31
| reklama & PR » informacje
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon ruszyła z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic.  Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę! ".
27.03.23, 17:41
| reklama & PR » informacje
Euvic Performance opracowała nowy serwis dla GRUPY CSV
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance) została wybrana przez Grupę CSV, działającą na rynku lakierniczym w zakresie dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu csv.pl.
27.03.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Better. gaming agency pracuje dla Samsung Memory
Better. gaming agency poprowadzi kampanie dla Samsung Memory w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja zajmie się komunikacją i marketingiem dysków, kart pamięci i pendrive’ów w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.
27.03.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Serviceplan Health/Change Serviceplan ponownie pracuje dla Polpharmy
Agencja Serviceplan Health/Change Serviceplan po raz kolejny wygrała przetarg Polpharmy na nową kampanię reklamową.
27.03.23, 13:59
| reklama & PR » informacje
W bieganiu liczysz się Ty. Rysunki Adeli Madej w kampanii wspierającej biegową motywację
W kampanii adidas "W bieganiu liczysz się Ty", realizowanej przez VMLY&R, adidas chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.